ႏွလုံးသြင္းဆင္ျခင္မႈႏွင့္ပညာ၏သေဘာ
•••••••••••••••••••••
"အ႐ွင္ဘုရား.. .....ေယာနိေသာ မနသိကာရ
သည္အဘယ္သို႔ေသာလကၡဏာရိွပါသနည္း၊
ပညာသည္အဘယ္သို႔ေသာလကၡဏာရိွပါသနည္း"
"ျမတ္ေသာမင္းႀကီး......မနသိကာရ သည္
စုစည္း ျခင္းလကၡဏာရိွ၏၊ပညာသည္ကား
ပိုင္းျခား ျခင္းလကၡဏာရိွေပ၏"
"အ႐ွင္ျမတ္ဘုရား....မနသိကာရ၏စုစည္း
ျခင္းလကၡဏာ၊ပညာ၏ပိုင္းျခားျခင္းလကၡဏာ
တို႔ကို ဥပမာ ျဖင့္ျပေတာ္မူပါဦးေလာ"
"ေကာင္းလွၿပီ မင္းျမတ္၊သင္မင္းျမတ္သည္
စပါးရိတ္သည္ကိုျမင္ဖူးပါ၏ေလာ"
"အ႐ွင္ဘုရား.. .တပည့္ေတာ္ျမင္ဖူးပါ၏"
"သို႔ဆိုလ်ွင္ စပါးရိတ္သူသည္စပါးကိုအဘယ္
သို႔ရိတ္အပ္ပါသနည္း မင္းျမတ္ "
"အ႐ွင္ဘုရား.. .စပါးရိတ္သူသည္စပါးပင္ကို
လက္ဝဲလက္ျဖင့္ကိုင္ကာ လက္ယာလက္မွ တံစဥ္ျဖင့္ ရိတ္အပ္ပါသည္"
"မွန္ေပသည္ မင္းျမတ္ စပါးရိတ္သူသည္
လက္ဝဲလက္ျဖင့္ စပါးပင္ကိုစုစည္းကိုင္တြယ္
ကာလက္ယာလက္ျဖင့္တံစဥ္ကိုကိုင္လ်က္
ရိတ္ျဖတ္သကဲ့သို႔ပင္ကမၼ႒ာန္းဘာဝနာ၌
ယွဥ္ေသာ ေယာကီပုဂိၢဳ လ္သည္လည္းႏွလုံ
သြင္းတတ္မႈျဖင့္မိမိစိတ္ကိုစုစည္းေပါင္း႐ုံး
ကာပညာျဖင့္ကိေလသာတို႔ကိုျဖတ္အပ္ေပ၏"
"မင္းျမတ္...မနသိကာရ ၏စုစည္းျခင္း
သေဘာကိုလည္းေကာင္း၊ပညာ၏ပိုင္းျခား
သေဘာကိုလည္းေကာင္းထို႔အတူသာလ်ွင္
သိမွတ္အပ္ေပ၏"
"အ႐ွင္ျမတ္ဘုရား.. ...ေကာင္းလွပါေပ၏"
မိလိႏၵမင္းႀကီးႏွင့္အ႐ွင္နာဂသိန္အေမးအေျဖ
သဂါၤယနာတင္ဂႏ ၱဝင္က်မ္းစာ
မိလိႏၵပဥွာ
No comments:
Post a Comment