🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏
ဤ၌ မင်းဘူးရှိ စက်တော်ရာနှစ်ဆူသည် သဒ်ဓါလှနျသူတို့ ပုံတူယူထုဆစ်ထားသည့် အတုလော၊
သို့တည်းမဟုတ် အနန္တဘုန်းတော်ရှင် ကံတော်ရှင် ဉာဏ်တော်ရှင် တန်ခိုးတော်ရှင် မြတ်ဘုရား၏ ပကတိခြေတော်အစစ်ပေလော။
ထိုလောနှစ်လောကို ဤဖြစ်စဉ်ဖြင့် နှီးနှောပြလိုသည်။
ယင်းကား သက္ကရာဇ် ၁၀၀၀ပြည့်နှစ် သာလွန်မင်းခေတ်က စက်တော်ရာ ရှာပုံတော်ထွက် ဆရာတော်ကြီးလေးပါးတို့၏ မှတ်တမ်းနှင့် သစ္စဗန္ဓမုဆိုး၏ မှတ်တမ်းနှစ်ခုပင်။
ထိုစဉ် အင်းဝသာလွန်ခေတ်တွင် နှစ်ပေါင်းများစွာပျောက်ကွယ်နေသော စက်တော်ရာနှစ်ဆူကို ပြန်လည်ကာ ရှာဖွေဖော်ထုတ်ပေးပါရန် သာလွန်မင်းကြီးထံသို့ ပညာရှိများက စာတင်သွင်းကြ၏။
ယင်းကို မင်းကြီးကလည်းသဘောကျ၏။
သို့ဖြင့်တိမ်မြုပ် ပျောက်ကွယ်နေသည့် စက်တော်ရာနှစ်ဆူအား ရှာဖွေပေးကြပါရန် ဆရာတော်များသို့ တောင်းပန်ရာ...
၁။အနန္တဓဇဆရာတော်
၂။အရိယာလင်္ကါရဆရာတော်
၃။တိလောကလင်္ကါရဆရာတော်
၄။နောက်အဖော်ရဟန်းတစ်ပါး...ပေါင်းလေးပါး။
ထိုလေးပါးတို့သည် အင်းဝမှ မင်းဘူးသို့ကြွတော်မူကြ၏။
တစ်ဖန် မင်းဘူးမှနေ စက်တော်ရာ ရှိမည်ထင်သောနေရာဆီ မှန်း၍ တစ်တောဝင်၊တစ်တောင်တက်ဖြင့် နေ့ဆက် ရက်နှင် ဝင်တော်မူကြရ၏။
သို့ဖြင့် စက်တော်ရာအနီးရှိ မရှက်ရွာသို့ ရောက်ရှိကြရာ၊ထိုည ထိုမရှက်ရွာဂါမအနီး၌ ကျိန်းစက်ကြ၏။
ထိုစဉ် နောင် တောင်ဖီလာဆရာတော် အမည်တွင်မည့် တိလောကလင်္ကါရ ဆရာတော်အိပ်မက်မြင်မက်တော်မူ၏။
အိပ်မက်ထဲဝယ်
ဆရာတော်ထံ ခွေးနက်ကြီး နှင့် လူတစ်ယောက် ရောက်ရှိလာပြီး-"ဘုန်းကြီးတို့လာကြသည်မှာ အန္တရာယ်ကြီးလှပါသည်။
တောနက်ပြီး သားရဲတိရစ်ဆာန်များလည်းထူပြောလှပါသည်။
အဘယ်ကြောင့်များလာချင်ရပါသနည်း"မေး ဆို၏။
ထိုအခါ ဆရာတော်က"ရှေးမင်းများ သွားရောက် ပူဇော်လေ့ရှိသော စက်တော်ရာနှစ်ဆူ ဤဒေသ၌ ရှိကြောင်း စာဟောင်းစာတမ်းများရှိနေ၍ ရှာဖွေရန်လာကြောင်း ဖြစ်သည်"...မိန့်တော်မူ၏။
ထိုအခါ တစ်ဖက်က လျှောက်ထားသည်။
"သည်လိုဆို ခွေးနက်ကြီးဝင်ရာ တောသို့ လိုက်လျှင်တွေ့ရပါမည်"
လျှောက်ထားပြီး ပျောက်သွား၏။ဆရာတော်လည်း နိုးလာ၏။
ယင်းကို
ကျန်ဆရာတော်သုံးပါးတို့အား ပြောကြားရာ ကျန်သုံးပါးစလုံးတို့ကပင် ဗာရာဏသီပြည်သာသနာညှိုးချိန်က ဝိသကြုံနတ်သား ခွေးနက်ယောင်ဆောင် ညွှန်ပြခဲ့ပုံများ ဆင်ခြင်တော်မူကြ၏။
သိုဖြင့် နောက်နေ့ နံနက် ဆက်လက် အရှာဖွေ ထွက်တော်မူကြရာ မကြာမီ အိပ်မက်ထဲကအတိုင်း ခွေးနက်ကြီးတစ်ကောင် တွေ့ကြရသည် ဆို၏။
ထိုခွေးနက်ကြီး သွားသောလမ်းအတိုင်းလည်း လိုက်ပါခဲ့ကြသည်ဆို၏။
သို့ဖြင့် တောအလွန်တောင်အစပ် ချောင်းနားသို့ ကပ်မိကြရာ ခွေးနက်ကြီးလည်း ပျောက်သွားပြီး စက်တော်ရာလည်း ဖူးကြရလေပြီ။
ဤသည်ကိုထောက်သော် ယနေ့ မြန်မာပြည်သူပြည်သားများ ဖူးခွင့်ရ မန်းစက်တော်ရာနှစ်ဆူသည် အတုမဖြစ်နိုင်။အတု နတ်စောင့်ရိုး မရှိ၍။
နောက်တစ်ချက် တင်ပြလိုသေးသည်မှာ...
အထက်စက်တော်ရာသည် တောင်နှုတ်ခမ်းဝယ် တည်နေရကား လူအများ သွားရောက်ဖူးမျှော်ရာ၌အန္တရာယ်ဖြစ်နိုင်၏။
သို့ဆင်ခြင်၍ ဆရာတော်တစ်ပါးက ယင်းအထက် စက်တော်ရာကို တူးဆွဖော်ထုတ်မိခဲ့ရာ မျက်စိကွယ်သွားသောဟူ၏။
စက်တော်ရာလည်း ပဲ့စင်သွားသည် ဆို၏။
တစ်ဖန်
တူးဆွဖော်ထုတ်ထားသည့် ထိုစက်တော်ရာပဲ့ကို ချင်းတိုင်းရင်းသား ဗုဒ္ဓဘာသာဝင်ဒကာများက ရွာ၌ ကိုးကွယ်ရန်ဆိုကာ ထမ်းယူသွားကြပြန်ရာ စက်တော်ရာရွာ ရောက်သည်နှင့် တစ်ရွာလုံး ရုတ်တရက် ကာလဝမ်းရောဂါ ကျရောက်လာသည်ဆို၏။
သို့ကြောင့် ယင်းစက်တော်ရာအား သူ့မူရင်းနေရာသို့ပြန်လည်ထမ်းပိုးကြရသော ဟူ၏။
ထိုအထက်စက်တော်ရာကို ဝန်ကြီးချုပ် ဦးနု လက်ထက် ပဲ့စဉ်ကျသွားသည့် ခြေမတော်ရာအားမန်းချောင်းထဲက ပြန်လည်ရရှိသဖြင့် ထိုနှင့်အတူဆက်စပ်ပေးကာ အပေါ်မှနေ စေတီငုံတည်လိုက်ကြသည်ဆို၏။
ယနေ့ မြင်ဖူးနိုင်၏။
ဤသည်ကို ထောက်လျှင်လည်း ငါတို့မြန်မာပြည်က မင်းဘူးစက်တော်ရာများ အစစ်မဟုတ်ပါဟူ၍ မည်သူမျှ မငြင်းနိုင်ကြပါ။
ဘုရားရှင်သည် လေးအသင်္ချေ ကမ္ဘာတစ်သိန်းပြည့် ဖြည့်အားမှ ပွင့်ထွန်းလာခြင်း ဖြစ်ရာ အနန္တတန်ခိုးရှင် အရာဝင်၏။
ယင်းကို မည်သူမျှ ထောက်တိုင်း တိုင်းထွာ၍ မတတ်နိုင်ကြပါ။
တစ်ဖန် ထိုဘုရားရှင်သည် အနန္တဘုန်းတော်ရှင်လည်း ဖြစ်၏။
ယင်းကိုလည်း မည်သူမျှတွက်ဆ ဆ၍ မရနိုင်ပါ။
သည်သို့သော ဘုရားရှင်သည်
ကံတော်အနန္တ၊ဉာဏ်တော်အနန္တတို့ကပါ ဝန်းရံပံ့ပိုးလာသောအခါ အတိတ်ကိုလည်း အဝေး၏အဝေးတို့ထက် ပြေးမြင်နိုင်စွမ်းရှိပါသည်။
အနာဂတ်ကိုလည်း အဆုံး၏အဆုံးတိုင်အထိ သိတော်မူနိုင်စွမ်းရှိပါသည်။
သို့ဖြစ်ရာ ထိုဘုရားမြတ်စွာသည်
နောင်အခါ အိန္ဒိယ(ဘုံဘေ)ပြည်၌သာသနာကွယ်ဦးမည်ကိုလည်း ဧကန်သိ သိနေပါမည်။
နောင်အခါ မြန်မာပြည်၌ သာသနာ ထွန်းကားမည်ကိုလည်း ဧကန်သိသိနေပါမည်။
သို့ဆိုသော်...အိန္ဒိယစက်တော်ရာ ဤမြန်မာသို့ ကြွရောက်နိုင်၊မကြွရောက်နိုင် သဒ်ဓါတှငျပညာထညျ့ တွေးကြည့်ကြပါကုန်။
ဤမြန်မာဝယ်-
(က)အထက်-အောက် စက်တော်ရာများကလည်းအထင်အရှား။
.(ခ)သစ္စာဗန္ဓမုဆိုးနေရာ တောင်ကလည်း လက်ညှိုးထိုးပြစရာ ရှိနေ၏။
(ဂ)ကျောင်းတော်ရာကလည်း အခုသွား အခုတွေ့နိုင်၏။
သည်မျှမကသေး...
ဤမြေ၊ဤဒေသ ထိုဤပုံကျများသည် အစစ်ဟုတ်မှန်ကြောင်းများကို ရဟန္တာကြီးများကိုယ်တော်တိုင် ရေးထိုးခဲ့သော ကျောက်စာများပါ ရှိသည်ဆို၏။
သို့ကြောင့်ခိုင်လုံ၏။
ဘုရားရှင်သည်
(က)ဖဝါးတော်များဖြင့်ကိုယ်တော်၏အရပ်ကို လှစ်ပြတော်မူထားခဲ့၏။
(ခ)ဆံတော်များဖြင့် ကိုယ်တော်၏ ထွားကျိုင်းပုံကိုလှစ်ပြတော်မူထားခဲ့၏။
(ဂ)အံတော်၊စွယ်တော်တို့ဖြင့် မျက်နှတော်၏ပမာဏကို သက်သေထားခဲ့၏။
ယင်းတို့သည် တေဇောဓာတ်လောင်စဉ်က အဓိဋ္ဌာန်ချန်ခဲ့သည်များဆိုသည်ကို မမေ့သင့်။
မဟာဗောဓိမြိုင်ဆရာတော်
အိပ်မက်ဖြင့်ဖွင့်ပြောသောစကာများ (သုပိနာယဗျာချကထာ)
No comments:
Post a Comment