စာလုံး

ႂကြေရာက္လာၾကေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားအားလုံး ကိုယ္၏က်န္းမာျခင္း စိတ္၏ခ်မ္းသာျခင္း ႏွင့္ျပည့္စုံၾကပါေစ။

Wednesday, September 14, 2016

လူငယ္မ်ားအတြက္ ဓမၼစာေပမ်ား


လူငယ္မ်ားအတြက္ ဓမၼအႏွစ္သာရ 
************************************
===============================












လူငယ္မ်ားအတြက္ ဓမၼအႏွစ္သာရ ( ၁ )
🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ခႏၶာရိွတဲ့ သတၱဝါတိုင္း အို နာေသ ဒုကၡမ်ားရိွၾကေလ၏ ။
ထို ရရိွထားေသာ ခႏၶာေၾကာင့္ ဇရာ မရဏ ဆိုတဲ့ ဒုကၡ
ေတြကို ခံစားရတာပါ ။ ထို ့ေၾကာင့္ပညာရိွသူေတာ္ေကာင္း
တို႔သည္ ခႏၶာကို မလိုခ်င္ၾကေတာ့ ။ ဒုကၡ၏ တည္










အရွင္ ဇိနပုတၱ

ရာျဖစ္ေသာ ထို ခႏၶာ ကိုယ္အေပၚ တစ္ခ်ိဳ႕က စြဲမက္ၿပီး
မာန္မာန ေတြ တတ္တတ္ၾက၏ ။ ႐ုပ္လွျခင္းအေပၚ
မာန္တတ္တတ္ၾကသလို အရြယ္ေကာင္းျခင္း အေပၚလဲ
မာန္တတ္တတ္ၾကေလ၏ ။ ဤခႏၶာသည္ ဒုကၡတို႔
စံုဆည္းရာ အစုအေဝမွန္းသိေသာ သူေတာ္ေကာင္း
တို႔သည္ ထိုခႏၶာကို စြန္႔႔ရန္ႏွင့္ေႏွာင္တဖန္မရရိွ ဖို႔သာ
ႀကိဳးစားၾကေလ၏ ။

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦



လူငယ္မ်ားအတြက္ ဓမၼအႏွစ္သာရ ( ၂ )'
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
သတၱဝါတုိင္း အမွား ရွိၾကပါတယ္။ ဘယ္ကင္းႏူိင္မွာလဲ
မွားယြင္း တတ္တဲ့ ေမာဟကို ရဟႏၱာမွ ပယ္ႏူိင္တာေလ
ဒါေၾကာင့္ ေမာဟရွိေနတဲ့သတၱဝါတိုင္းပဲ အမွားဆိုတာရွိ
ေနၾကမွာေပါ့ ။ အမွားျပဳမိရင္ ေနာင္တရပူေဆြးေသာက











အရွင္ ဇိနပုတၱ

ေတြနဲ႔ အျမဲ မိမိ ကိုယ္ကို မႏွိက္စက္ၾကပါနဲ႔။ အမွားကို
အမွန္ျပင္လုိ႔ရရင္ ျပင္လုိက္ပါ ။ ဝန္ခံေတာင္းပန္လို႔ ရခဲ့
ရင္ ဝန္ခံေတာင္းပန္လုိက္ပါ။ တူမွ်တဲ့ ေပးဆပ္မူ႔ျပဳရမယ္
ဆိုရင္လဲ ရဲရဲၾကီးေပးဆပ္လုိုက္ပါ။ အဲဒိအမွား ၾကီးကို
မိမိ ႏွလုံးအိမ္မွာ တဖန္ သတိရလာတဲ့ အခါမွာ ေသာက
ေတြပူေဆြးမူ႔ေတြ မျဖစ္ေစဘဲ ေနာင္ကို ငါ ဒီအမွားမ်ဳိး
မလုပ္မိေအာင္ ေရွာင္ၾကဥ္မယ္လို႔သာ ႏွလံုးသြင္းလိုက္
ပါ။ ဒါဆိုကုသိုလ္ျဖစ္သြားပါတယ္။


💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛



လူငယ္မ်ားအတြက္ ဓမၼအႏွစ္သာရ ( ၃ )'
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
သတၱဝါ တိုင္းပဲ ႏွစ္သက္ ဖြယ္ အာ႐ုံေတြ ကို အျမဲ လိုလား တတ္ၾက ပါတယ္ ။
လွတာ ျမင္ေတာ့ လိုခ်င္ တယ္ ေကာင္းတာ ျမင္ေတာ့ စားခ်င္ တယ္ ။ ဒါ သတၱဝါ တိုင္းပါ ။
အဲဒီလို လိုခ်င္ ေတာ့ အဲဒီ လိုခ်င္ တဲ့ အရာ ေလး ကို ရေအာင္ နည္းမ်ိဳးစုံ သုံးၿပီး အားထုက္
ၾကပါတယ္ ။ အဲဒိ လိုခ်င္ တာေလး ေတြရ ရင္ စိတ္ခ်မ္းသာ မယ္ ဒီလို ထင္ၾက တာကို ။











အရွင္ ဇိနပုတၱ

တကယ္ ရေတာ ့လဲ ထင္ သေလာက္ စိတ္ မခ်မ္းသာ ပါဘူး ရထား တာေလး ေပ်ာက္မွာ
စိုးရ ၊ သိမ္းဆည္ရ ၊ ထိမ္းးသိမ္းရ နဲ႔ ဒုကၡေတြ မ်ား ၾကျပန္ တာေပါ့ ။ တကယ္ေတာ့ စိတ္ခ်မ္း
သာေအာင္ လိုျခင္တဲ့ အာ႐ုံကိုမရ မက အပင္ပန္း ဆင္းရဲခံ ၿပီးရေအာင္ လုပ္ေန စရာ မလိုပါဘူး ။
လိုခ်င္ စိတ္ေလး ကို တတ္ႏိူင္ သေလာက္ ေလးထိမ္း လိုက္ရင္ အပူၿငိမ္း သြားပါ တယ္ ။
ဒါေၾကာင့္ ေရာင့္ရဲ တတ္သူ သည္ ခ်မ္းသာ ၏ လို႔ ေ႐ွ႕ ပညာရိွ ေတြ ဆိုခ့ဲ ျကတာပါ ။
အသုံး လိုတာ ေလာက္ရိွရင္ ရပါၿပီ ။
အပို လိုခ်င္စိတ္ ေတြကို ေလ်ာ့ၿပီး ေရာင့္ရဲ ႏိူင္ေအာင္ႀကိဳးစားၾကပါ။


💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙



႐ုပ္လွလို႔မာန္မတတ္ပါန႔ဲ ခဏနဲ႔ ပ်က္မွာပါ'
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

ခႏၶာရိွတဲ့ သတၱဝါတိုင္း အို နာ ေသ ဒုကၡမ်ားရိွၾကေလ
၏ ။ ထို ရရိွထားေသာ ခႏၶာေၾကာင့္ ဇရာ မရဏ ဆိုတဲ့ ဒုကၡေတြကို ခံစားရတာပါ ။
ထို ့ေၾကာင့္ ပညာရိွသူေတာ္ေကာင္းတို႔သည္ ခႏၶာကို မလိုခ်င္ၾကေတာ့ ။











အရွင္ ဇိနပုတၱ

ဒုကၡ၏ တည္ရာျဖစ္ေသာ ထို ခႏၶာ ကိုယ္အေပၚ တစ္ခ်ိဳ႕က စြဲမက္ၿပီး မာန္မာန ေတြ
တတ္တတ္ၾက၏ ။ ႐ုပ္လွခ်င္းအေပၚ မာန္တတ္တတ္ၾကသလို အရြယ္ေကာင္းခ်င္း
အေပၚလဲ မာန္တတ္တတ္ၾကေလ၏ ။ ဤ ခႏၶာသည္ ဒုကၡတို႔ စံုဆည္းရာ
အစုအေဝမွန္းသိေသာ သူေတာ္ေကာင္းတို႔ သည္ ထိုခႏၶာကို စြန္႔႔ရန္ႏွင့္
ေႏွာင္တဖန္မရရိွ ဖို႔သာႀကိဳးစားၾကေလ၏ ။


☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁



'ဒါနေကာင္းမႈ႔ကိုအခြင့္သင့္တုိင္းျပဳၾကပါ'
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
ဒါနဆိုတာမျပဳမျဖစ္ျပဳရမယ့္အလုပ္သာျဖစ္ပါတယ္။
တစ္ခ်ိဳ႔ကဒါနေၾကာင့္သံသရာရွည္တယ္ဒါနမလိုဘူး။
ဒီလုိမ်ိဳးေတြေျပာတတ္ၾကပါတယ္။ဒါနဆိုတာသံသရာ
ရွည္ေစတယ္လို႔မမွတ္ရပါဘူး။မိမိတရားထူးရသြားတဲ့
အခ်ိန္မွာမိမိျပဳခဲ့တဲ့ဒါနကဆက္ျပီးသံသရာရွည္ေအာင္
မလုပ္ပါဘူး။ဒါပင္မဲ့ဒါနကတရားထူးရေအာင္ေတာ့
ေထာက္ပံ့မူ႔ျပဳနူိင္ပါတယ္။ဦးဇင္းတုိ႔တေတြဟာသံသရာ
လည္ေနၾကအံုးမွာပါ။တရားထူမရခင္အထိေပါ့။
သံသရာမွာခ်မ္းခ်မ္းသာသာတင့္တင့္တယ္တယ္ေန
ႏူိင္ဖုိ႔အတြက္ဒါနမ်ိဳးေစ့ရွိမွျဖစ္မွာပါ။ပြင့္ေတာ္မူျပီးကုန္
ေသာဘုရားရွင္တုိင္းဒါနကိုအစျပဳျပီးပါရမီေတြျဖည့္ခဲ့











အရွင္ ဇိနပုတၱ

ၾကရပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ဒါနအမူ႔ကိုအခြင့္ၾကဳံတုိင္းျပဳ
ကိုျပဳရပါမယ္။သံသရာမွလြတ္လမ္းကိုသိျမင္ျပီးကုန္
တဲ့ပညာရွိၾကီးေတြကဘာဆုိလဲဆိုေတာ့သတၱဝါေတြ
အကယ္၍ဒါနအက်ိဳးကိုသာေသခ်ာသိၾကမယ္ဆုိရင္
စားမဲ့အစာကိုေတာင္မစားပဲအငတ္ခံျပီးလွဴၾကလိမ့္
မယ္လို႔ဆိုၾကပါတယ္။ဒါေၾကာင့္အခြင့္ၾကံဳမယ္ကို႔မွာ
လဲအဆင္ေျပမယ္ဆိုရင္လွဴႏူိင္သေလာက္အလွဴ
ဒါနျပဳၾကပါ။


^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^^v^



သီလသည္သာအဓိကပါ'
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
မိမိလဲေအးခ်မ္း၊ပတ္ဝန္းက်င္လဲေအးခ်မ္းျပီးသာယာ
ခ်မ္းေျမ့ေအာင္ျပဳႏူိင္စြမ္းရွိတဲ့တစ္ခုတည္းေသာတရား
ကေတာ့သီလသာလွ်င္ျဖစ္ပါ။သီလသည္အခ်က္အျခာ
က်တဲ့တရားလုိ႔ေျပာလို႔ရပါတယ္။ဒါနျပဳတယ္ဆိုရင္လဲ
သီလရွိမွအက်ိဳးေပးသန္ပါတယ္။ဝိပႆနာအလုပ္လုပ္
မယ္ဆုိျပန္ေတာ့လဲသီလကအဓိကျကျပန္ေရာ။သီလ











အရွင္ ဇိနပုတၱ

မရွိပဲဝိပႆနာလုပ္ရင္ဘာမွအရာထင္မွာမဟုက္ပါဘူး။
ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့သီလဝိသုဒၶိကပထမဆံုးေလွကား
အဆင့္ျဖစ္ေနလုိ႔ပါ။သီလဝိသုဒၶိနဲ႔ျပည့္စံုသြားမွစိတၱဝိသုဒၶိ
ျဖစ္ပါတယ္။အဲဒိလုိ႔အဆင့္ဆင့္ျဖစ္ျပီးေနာက္ဆံုးမွာမဂ္
ဉာဏ္ဖုိလ္ဉာဏ္အဆင့္ကိုေရာက္ရတာပါ။ဒါေၾကာင့္
သီလသည္အဓိကအခ်က္ျခာလုိ႔ေျပာၾကတာျဖစ္ပါတယ္။
သီလဆုိတာလဲအကုန္ေစာင့္ထိန္းနူိင္မွသီလျဖစ္တာ
မဟုက္ရပါဘူး။ကိုယ္ကတစ္ပါပဲႏူိင္ရင္တစ္ပါပဲေစာင့္
လုိက္ပါ။တစ္နာရီပဲသီလေစာင့္ထိန္းႏူိင္ရင္တစ္နာရီပဲ
ေစာင့္လိုက္ပါ။ကိုယ္ႏူိင္သေလာက္ေပါ့။


💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝



လက္ေတြ႕ဘဝ မွာ ေမတၱာႏွင့္ ေနနည္း'
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
ေမတၱာ နဲ႔ ေနတယ္ ဆိုတာ အရမ္း ခက္ခဲလြန္း တဲ့ အလုပ္ႀကီး
ေတာ့ မဟုက္ ပါဘူး ။ ဒါပင္ မဲ့ အျမဲ ေနဖို႔ ၾကျပန္ ေတာ့လဲ မလြယ္ ျပန္ဘူး ။
တတ္ႏိူင္ သေလာက္ က်ိဳးစား ယူရမွာ ေပါ့ ။ ေမတၱာ စိတ္ နဲ႔ ေန နည္း ကို
ဦးဇင္း လြယ္ လြယ္ ေျပာ ျပပါ မယ္ ။ ကိုယ္ နဲ႔ ေန႔စဥ္ ေတြ႔ ၾကဳံ ဆက္ ဆံေနရ တဲ့
အသိုင္း ဝိုင္း ေတြ လူတိုင္း ရိွၾက ပါတယ္ ။ သူတို႔ နဲ႔ ဆက္ဆံ တဲ့ အခါ သူတို႔ နဲ႔
ဘယ္လို ေျပေျပ လည္လည္ ျဖစ္ေအာင္ ဆက္ဆံရ မလဲ လို႔ အရင္ေတြး ပါ ။











အရွင္ ဇိနပုတၱ

ေနာက္ၿပီ သူတို႔ စိတ္ ခ်မ္းသာ ေပ်ာ္ရႊင္ ေအာင္ငါ တစ္ခုခု ဖန္တီး ေပး မယ္ ။
သူတို႔ ေလးေတြ အဆင္ ေျပၾက ပါေစ စိတ္ ခ်မ္းသာၾက ပါေစ အဲဒီ လို
စိတ္ေလး မိမိ သႏၲာန္ မွာ ကိန္ေအာင္ လုပ္ယူ ပါ။ ဒါ ဆို မိမိ ႏိူင္ သေလာက္
ေမတၱာ နဲ႔ ေနထိုင္ ျခင္း ပါပဲ ။ အဲဒီ လို အရင္ဆံုး မိမိ ပတ္ဝန္း က်င္ကို
ေမတၱာ ထား ႏိူင္ ေအာင္ က်င့္မယ္ ။ ေနာက္ ပိုင္း မိမိ နဲ႔ ေတြ႕ တဲ့ သူတိုင္း ကို
ေမတၱာ ထား ႏိူင္ေအာင္ က်င့့္မယ္ ။ ေနာက္ ဆံုး မွာ သတၱ၀ါ
အားလံုး ကို ေမတၱာ ထား ႏိူင္ေအာင္ က်င့္ ရ ပါ မယ္ ။ ခု ေျပာ သလို
လက္ေတြ႔ က်င့္ၾကံ ေနထိုင္ တာကို ေမတၱာ နဲ႔ ေနတယ္လို႔ ေျပာ ၾကတာ ျဖစ္ပါ ။


🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂



လိုခ်င္တိုင္း ေလာဘ ျဖစ္သလား ?'
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
ေလာဘဆိုရာ အရာဝတၳဳတစ္ ခု အေပၚ အလြန္အမင္း လိုခ်င္တာမ်ိဳး ကို
ေခၚပါတယ္ ။ ဒါပင္မဲ့ လိုခ်င္ မူ႔တိုင္း ကိုေတာ့ ေလာဘ လို မွတ္လို႔ မရပါ ဘူး ။
ဥပမာ ဆိုၾကပါ ေတာ့ ။ အလုပ္ သမား တစ္ေယာက္ က လကုန္ရင္ သူ႔လုပ္
အားခ ေလးကို သူလို ခ်င္ပါ တယ္ ။ အဲဒိ လို သူရသင့္ ရထိုက္ တာမ်ိဳး ကို
လိုခ်င္တာ ကို ေလာဘ လို႔ မေခၚရ ပါဘူး ။ တစ္ခ်ိဳ႕ ၾကေတာ့ ေကာင္းမူ႔











အရွင္ ဇိနပုတၱ

ကုသိုလ္ လိုျခင္ ၾက ျပန္ေရာ ။ အဲဒီ လို ကုသိုလ္ လို ခ်င္တာ မ်ိဳးကို လဲ
ေလာဘ လို႔ မေခၚရပါ ဘူး ။ ရသင့္ ရထိုက္ တာ ကို လိုခ်င္တာ
, သမၼာ အာဇီဝ က်က် လိုခ်င္တာ , ေကာင္းမူ႔ ကုသိုလ္ လိုခ်င္တာ အဲဒါ
မ်ိဳးဆိုရင္ ဆႏၵလို႔ ပဲ ေခၚရပါ တယ္ ။ မေကာင္းတဲ့ အကုသိုလ္ ေလာဘ
မဟုတ္ ပါ ဘူး ။ ေလာဘ ဆိုတာ သမာ အာဇီဝ မဟုက္ဘဲ မတရားေသာ
နည္း နဲ႔ လိုခ်င္ မူ အကုသိုလ္ စိတ္ နဲ႔ ယွဥ္တဲ့ လို ခ်င္မူ႔ မ်ိဳးကို သာ ေလာဘ
လို႔ ေခၚဆိုရပါတယ္ ။


🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃



ေဒါသ မထြက္ ေအာင္ ဘယ္လို က်င့္ယူမလဲ ?'
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
ေဒါသ ထြက္ တယ္ ဆို တာ မႏွစ္ သက္ဖြယ္ အာ႐ုံ တစ္ခု နဲ႔ ေတြ႔ ရလို႔
ေဒါသျဖစ္ ရတာပါ ။ မနစ္သက္ ဖြယ္ အဆင္းကို ျမင္ရင္ ၊ မနစ္သက္
ဖြယ္ အသံ ကို ၾကား ရင္း စတာ ေတြ ေၾကာင့္ ေဒါသ ထြက္ တတ္ပါ တယ္ ။
အဲဒါ ေၾကာင့္ မနစ္သက္ ဖြယ္ အဆင္း အသံ အနံ စတဲ့ အာ႐ုံ တစ္ခုခု က











အရွင္ ဇိနပုတၱ

မိမိ ရဲ႕ မ်က္စိ နား ႏွာေခါင္း စတဲ့ ဒြါရ တစ္ခုခု ကို ေရာက္ လာရင္ ေဒါသစိတ္
ေလးျဖစ္ ေပၚ လာပါတယ္ ။ ဒါေၾကာင့္ ေဒါသ ထြက္ ေတာ့ မယ္ ဆိုရင္
ေအာ္ ဒီအာ႐ုံက မနစ္သက္ ဖြယ္ အာ႐ုံပါ့လား ။ ခု ငါ့ရဲ႕ မ်က္စိ နား စတဲ့
ဒြါရကို ေရာက္လာၿပီး ။ အာ႐ုံနဲ႔ ဒြါရ ထိေတာ့ ေဒါသစိတ္ ျဖစ္ေတာ့မယ္ ။
အာ႐ုံက အာ႐ုံ ဒြါရ က ဒြါရ သူ႔ ဟာ သာ ထိ တာ ေဒါသ ျဖစ္စရာ လား ?
အဲဒီလို ခြဲျခား ၿပီး ႏွလံုးသြင္း လိုက္ပါ ။ ဒါဆို ေတာ္႐ုံ ေဒါသစိတ္ က ပညာ နဲ႔
ေတြ႔ ရင္ ေပ်ာက္ သြားပါ လိမ့္မယ္ ။ ခုနည္း အတိုင္း လက္ေတြ႔ က်င့္သုံး
ၾကည့္ရင္ ေဒါသ အၾကမ္းစား ေတြကို မထိန္း ႏိူင္ပင္မဲ့ အႏူစား ေဒါသ
အခ်ိဳ႕ ကို ထိန္း ႏိူင္လာ တာေတြ႔ ရမွာပါ ။


🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱



ေဒါသ ကို နိူင္သေလာက္ေလ်ာ့ ၾကပါ'
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
ေဒါသဆို တာ အသြား ႏွစ္ဖက္ ရိွ တဲ့ ဓား တစ္ေခ်ာင္း လို ပါ ပဲ ။
သူတစ္ပါ ကို လဲ ဒုကၡေပးတယ္ ကိုယ့္ ကို လဲ ဒုကၡေပးတယ္ ။











အရွင္ ဇိနပုတၱ

ဘယ္ သူ အတြက္မွ အက်ိဳး မရိွပါ ဘူး ။ အဲ ဒိ အတြက္ ေၾကာင့္ ျမတ္ဗုဒၶ က
ဒုေ႒ာ ; ေဒါေသာ လို႔ ႏွစ္ခြဲ ေဟာ ခ့ဲတယ္ ။
ဆို လို တာ က ေတာ့ သူမ်ားကိုလဲ ဖ်က္စီး တတ္ မိ
မိ ကိုယ္ လဲ ဖ်က္စီး တတ္တယ္ တ့ဲ။ အဲ ဒီ လို မေကာင္း တဲ့
ေဒါသ ကို တတ္ႏိူင္ သေလာက္ ထိန္းသိမ္း ၾက ရ မယ္။


💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗



ကိုယ္ကမွန္ေနပင္မဲ့ေျပာသင့္မွေျပာၾကပါ'
☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀
ကိုယ္စကား မွန္ေနရင္ တစ္ခ်ိဳ႕က အေျခ အေန နဲ႔ အခ်ိန္ခါကို
ထည့္မတြက္ ေတာ့ဘူး ။ စြတ္ေျပာ ေတာ့တာပဲ ။ အဲဒီလို
မလုပ္ရပါဘူး ။ စကား က အက်ိဳး ရိွတယ္ ကိုယ့္က မွန္ေန တယ္












အရွင္ ဇိနပုတၱ

ဆိုရင္ေတာင္ မွ အေျခေန အခ်ိန္ခါကို စဥ္းစားၿပီး ေျပာသင့္မွ
ေျပာရပါမယ္ ။
ဋီကာမွာ ေတာ့ " နိဓာနဝတီ ဝါစာပိ ကာလယုတၱာဝ အတၳဝဟာ ေဟာတိ
" လို႔ဆိုထား ပါတယ္ ။ အဓိပၸါယ္ ကေတာ့ ႏွစ္သက္ ဖြယ္ေကာင္း တဲ့
စကားေတာင္ မွ သင့္ေတာ္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ေျပာမွ အက်ိဳးရိွတာ တဲ့ ။
ဒါေၾကာင့္ အခ်ိန္အခါ ကို ၾကည့္ၿပီး ေျပာသင့္ ေျပာထိုက္ မွ ေျပာၾကပါ ။
မေျပာ သင့္ ဘူး ေျပာရင္ အက်ိဳး မရိွႏိူင္ ဘူး လို ယူဆရင္ မွန္ေနတဲ့
စကား ျဖစ္ပါေစ လံုးဝ မေျပာပါနဲ႔ ။


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹



တရားစာေတြဖတ္ခြင့္ နာခြင္႔ရတာ ေရွ႕ကုသုိလ္ရွိေနလို႔ပါ'
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
တရားစကားဆိုတာသူေတာ္ေကာင္းဓာတ္ခံရွိသူတို႔၏
နားမွာသာတင့္တယ္ပါတယ္။သူေတာ္ေကာင္းေတြသာ
ႏွစ္ၾကိဳက္ၾကျပီးသူယုက္မာတို႔အတြက္ေတာ့နားခါးစရာ
သာျဖစ္ပါတယ္။တရားစကားၾကားနာခြင့္၊ဖတ္ရွဳ႔ခြင့္ရ
တယ္ဆိုတာကေတာ့မိမိမွာကုသိုလ္ေကာင္းမူ႔ရွိေနလို႔











အရွင္ ဇိနပုတၱ

ပါ။ေရွ႔ကုသိုလ္မရွိရင္တရားစာေတြဖတ္ခြင့္ရမွာေတာင္
မဟုက္ပါဘူး။ဖတ္ခြင့္ရျပန္ေတာ့လဲတစ္ခ်ိဳ႔ကနည္းနည္း
ေလးဖတ္ျပီးေက်ာ္လုိက္ၾကျပန္တယ္။တစ္ခ်ိဳ႔ကတရား
စာေပးေတြေရးတဲ့သူေတြကိုေတာင္အျပစ္ျမင္တတ္ၾက
ေသးတယ္။ဒါေတြဟာတကယ္ေတာ့ႏွလံုးသြင္းမမွန္
လို႔ကုသုိလ္နဲ႔ၾကံဳပါလ်က္အကုသိုလ္ျဖစ္သြားရတာလို႔
ေျပာလို႔ရပါတယ္။တစ္ခ်ိဳ႔မိစၦာဒိ႒ိၾကီးေတြဆိုရင္ဘုရား
ရွင္ကိုဖူးခြင့္ရၾကပါတယ္။သူတို႔မွာကုသိုလ္ေကာင္းမူ႔
ရွိေနလို႔ဘုရားဖူးခြင့္ရပါလွ်က္ႏွလံုးသြင္းမမွန္ေတာ့
အကုသိုလ္ေတြျဖစ္ျပီးအပါယ္ေရာက္ကုန္ၾကပါတယ္
ဒါေၾကာင့္အရာရာကိုႏွလုံးသြင္းမွန္ဖုိ႔အေရးၾကီးလွပါတယ္။


🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾



ကုသိုလ္တစ္ပဲနဲ႔ ငရဲတစ္ပိႆာေက်ႏိုင္တယ္ဆိုတာ'
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
ကုသိုလ္က ၃ မိ်ဳးရွိပါတယ္။ ဒါနကုသိုလ္၊ သီလကုသိုလ္
ဘာဝနာကုသိုလ္ေပါ့။ အဲဒီကုသိုလ္ေတြထဲမွာ နိဗၺာန္ကိုတန္း
ပို႔ေပးႏူိင္တဲ့ ကုသိုလ္ကေတာ့ ဘာဝနာကုသုိလ္ပါ။
ဒါနရွိရင္နတ္ရြာေရာက္မယ္။ ျဖစ္ေလရာ ဘဝတိုင္းခ်မ္းသာ
ျပည့္စံုမယ္။ သီလရွိရင္ ျဗဟၼာျဖစ္မယ္။ ျဖစ္ေလရာဘဝတိုင္း
အဆင္း ဥစၥာနဲ႔ ျပည့္စံုမယ္။ အဲ ဒါပင္မဲ့ သူတို႔ႏွစ္ဦးကနိဗၺာန္
ကုိေတာ့ အေထာက္ပံ့ပဲေပးႏူိင္ပါတယ္ ။











အရွင္ ဇိနပုတၱ

နိဗၺာန္ကုိ ပုိ႔ေပးႏူိင္တာကေတာ့ ဝိပၸႆနာဘာဝနာကုသိုလ္
ျဖစ္ပါတယ္။ ဝိပၸႆနာပြားမ်ားသူ အတြက္ မဂ္ဉာဏ္ ဖုိလ္
ဉာဏ္ေတြ ျဖစ္သြားရင္ နိဗၺာန္ကုိ မ်က္ေမွာက္ျပဳလို႔ရပါျပီ။
အပါယ္ တံခါးၾကီး လုံုးဝ လုံးဝ ပိတ္သြားပါျပီ။ မဂ္ဉာဏ္ျဖစ္
တဲ့အခ်ိန္ေလးက တစ္စကၠန္႔ ၏ အပံုတစ္တစ္သိန္းပံုရင္တစ္
ပံုစာေလာက္ေတာင္မၾကာပင္မဲ့ အဲဒီမဂ္ဉာဏ္ေလးျဖစ္သြား
တာနဲ႔ မိမိတစ္သံသရာလုံးျပဳလာခဲ့တဲ့ အကုသိုလ္ေတြ
အကုန္ေၾကကုန္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ မိမိတိုု႔စြမ္းႏူိင္သမွ် ၅မိနစ္ ၁၀ မိနစ္ ျဖစ္ျဖစ္
ဝိပၸႆနာမ်ားပြားမ်ားၾကပါ။


☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔



"မသာတစ္ေခါက္၊ေက်ာင္းဆယ္ေခါက္"ဆုိတာဘာလဲ?'
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
မသာတစ္ေခါက္၊ေက်ာင္းဆယ္ေခါက္ဆုိတာကေတာ့
ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းကို ဆယ္ေခါက္သြားတာထက္စာရင္
မသာတစ္ေခါက္လိုက္ပို႔တာကပိုျမတ္တယ္၊ ပုိကုသိုလ္
ရတယ္လို႔ဆုိလုိတာပါ။
ေမးစရာရွိတာက အသုဘလုိက္ပို႔တုိင္းအာ့လုိ႔ကုသိုလ္
ရပါသလားဆုိတာပါပဲ။မရပါဘူး။ အသုဘလုိက္ပို႔တဲ့ အခါ
မွာ မူးမူးရူးရူးေတြ၊အသုဘကိုၾကည့္ျပီးကမၼ႒ာန္းမရႈ႔သူေတြ
သံေဝဂဉာဏ္မျဖစ္တဲ့သူေတြကဘာမွမရပါဘူး၊ေျခေညာင္း
တာပဲအဖတ္တင္ပါတယ္ ။











အရွင္ ဇိနပုတၱ

ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းသြားရင္ဘုရားကိုဖူးရမ
ယ္။ရဟန္းေတာ္ ေတြကိုဖူးျမင္
ရမယ္။ဒါသာမာန္သြားျခင္းေပါ့။
ဗုဒၶါႏုႆတိ ဓမၼာႏုႆတိစတာေတြ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္ ။
ဒါန ကုသိုလ္လဲ ျဖစ္မွာေပါ့ အဲဒီအႏုႆတိေတြက
ဥပစာရဘာဝနာအထိ ပဲျဖစ္ႏူိင္ပါတယ္။ တနည္းအားျဖင့္
ဥပစာရသမာဓိ အက်ိဳး ေလာက္ပဲရႏူိင္တယ္ေပါ့။
အသုဘကမၼ႒ာန္း ရႈ႔သူကေတာ့ ပဌမစ်ာန္အထိရႏိူင္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ အသုဘကမၼ႒ာန္း ရႈ႔႔ရင္ပိုအက်ိဳးမ်ားတဲ့
အတြက္" မသာတစ္ေခါက္ ေက်ာင္း ဆယ္ေခါက္" လုိ႔တင္စားေျပာျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါပင္မဲ့ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းေရာက္ရင္လဲကုသိုလ္ယူတတ္
မွရတာျဖစ္သလုိ အသုဘလုိက္ပို႔ရင္ယူတတ္မွကုသိုလ္ရ
ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ဘယ္ပဲေရာက္ေရာက္ကုသိုလ္ယူတတ္
ဖုိ႔ကသာအဓိကက်ပါတယ္ ။


🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈



လွဴဒါန္းရာတြင္ ေစတနာသာအဓိကပါ'
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
အလွဴျပဳတဲ့အခါမွာအနည္းအမ်ားကအေရးမၾကီးပါ
ဘူးေစတနာပါ၊မပါသာအေရၾကီးတာပါ။အလွဴပစၥည္း
ေတြေၾကာင့္ကုသုိလ္အမ်ားၾကီးပိုရတာမဟုက္ပါဘူး။
ထက္သန္ေသာေစတနာေၾကာင့္ကုသိုလ္ပိုရတာပါ။
အလွဴပစၥည္းေတြကအဲဒါေစတနာျဖစ္ေပၚလာေအာင္
စြမ္းေဆာင္ေပးတဲ့အရာမွ်သာျဖစ္ပါတယ္။အဲဒါလွဴဖြယ္











အရွင္ ဇိနပုတၱ

ေတြေၾကာင့္ထက္သန္တဲ့ေစတနာျဖစ္ေပၚလာတယ္။
အဲဒီေစတနာေတြကပဲအက်ိဳးေပးတာပါ။လွဴဖြယ္နည္း
ေနပင္မဲ့အဲဒီနည္းနည္းေလးကထက္သန္တဲ့ေစတနာ
ကိုျဖစ္ေစရင္ကုသိုလ္မ်ားစြာျဖစ္ပါတယ္။လွဴဖြယ္ေတြ
ကမ်ားပါရဲ ႔ထက္သန္တဲ့ေစတနာျဖစ္လာေအာင္အဲဒီ
လွဴဖြယ္ပစၥည္းေတြကိုမိမိစိတ္ကိုမလႈံ႔ေဆာ္ေပးႏူိင္ရင္
အက်ိဳးနည္းနည္းပဲရပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္္လွဴဖြယ္ကိုနည္းသည္မ်ားသည္အဓိက
မထားဘဲနဲ႔ေစတနာထက္ထက္သန္သန္သာလုပ္ၾကေ
ပါလို႔တိုက္တြန္းလိုပါတယ္။


🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
မူရင္းေရးသားသူ 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂 အရွင္ ဓမၼ အရိပ္ 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂


🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂 ျမတ္ဗုဒၶ ၏ သာသနာ 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂



🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂  အရွင္ ဇိနပုတၱ  🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂












🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ျမတ္ဗုဒၶ ၏ သာသနာ 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
------------------------------------- mrsoethullm@gmail.com ------------------------------
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹











" ျမတ္ဗုဒၶ ၏ သာသနာ " Page " မွ ဓမၼစာေပ ေရးသားသူမ်ားအဖြဲ႔

No comments:

Post a Comment