လူတွေ သတိကောင်းတယ်လို့ ပြောကြတာ မတူတတ်ဘူး။
မမေ့တဲ့သူ များများမှတ်မိတဲ့သူကို သတိကောင်းသူလို့ လူတွေက သတ်မှတ်ပြောတတ်ကြတယ်။
တကယ်က အမှတ်သညာ ဆိုတဲ့ သညာကောင်းတာပါ။
အဲဒီ အတိတ်အာရုံသညာကို ယူပေးတဲ့ သတိကို ဝိပဿနာတရားအားထုတ်ရာမှာ မသုံးပါဘူး။
ပစ္စုပ္ပန် တည့်တည့်ဖြစ်ပျက်နေတဲ့ အာရုံတွေကို ရယူပေးတဲ့ သတိကိုပဲ သုံးတာပါ။
စိတ်နဲ့ကိုယ်နဲ့ တထပ်တည်းကျတဲ့ သတိမျိုးရှိမှသာ တရားရနိုင်တာ။
(Ref: သတိမကွာ အသိပညာဖြင့်နေထိုင်ခြင်းတရားတော်
No comments:
Post a Comment