ဇီ၀ဟူ၍ ႐ွိသေလာ
°*°*°*°*°*°*°*°*
"" အ႐ွင္နာဂေသနဘုရား.. ၀ိညာဥ္ ၊ ပညာႏွင့္ ဇီ၀တို႔သည္ အနက္၊ သဒၵါ ႏွစ္ဌာနလံုးျဖင့္ ထူးျခားၾကပါသေလာ။ သို႔မဟုတ္ သဒၵါသာ ထူးျခား၍ အနက္ကား တူညီၾကပါသေလာ ""
•• မင္းျမတ္.. ၀ိညာဥ္သည္ အာရံုကို သိျခင္းလကၡဏာ႐ွိ၏။ ပညာသည္ ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာ၍ သိျခင္းလကၡဏာ႐ွိ၏။ ဇီ၀ဟူ၍ကား မ႐ွိေပ။ ••
"" အ႐ွင္ဘုရား.. ဇီ၀ဟူ၍ မ႐ွိလတ္ေသာ.....
~ အဘယ္သူသည္ စကၡဳဒြါရျဖင့္ ႐ူပါရံုကို ျမင္ပါသနည္း။
~ အဘယ္သူသည္ ေသာတဒြါရျဖင့္ သဒၵါရံုကို ၾကားပါသနည္း။
~ အဘယ္သူသည္ ဃာနဒြါရျဖင့္ ဂႏၶာရံုကို နံပါသနည္း။
~ အဘယ္သူသည္ ဇိ၀ွါဒြါရျဖင့္ ရသာရံုကို စားပါသနည္း။
~ အဘယ္သူသည္ ကာယဒြါရျဖင့္ ေဖာ႒ဗၺာရံုကို ထိေတြ႔ပါသနည္း။
~ အဘယ္သူသည္ မေနာဒြါရျဖင့္ ဓမၼာရံုကို သိပါသနည္း..။ ""
•• မင္းျမတ္... ဇီ၀သည္ ထိုဒြါရေျခာက္ပါးတို႔ကို ဖြင့္ထုတ္ ဖယ္႐ွားလိုက္ၿပီးလ်ွင္ ဟင္းလင္းျပင္သို႔ မ်က္ႏွာမူလ်ွက္ အာရံုေျခာက္ပါးတို႔ကို မိမိအလိုအေလ်ာက္ သိျမင္ခံစားႏိုင္ပါမည္ေလာ ••
"" အ႐ွင္ဘုရား.. မခံစားႏိုင္ေပ။""
•• မင္းျမတ္.. သို႔ျဖစ္လ်ွင္ ဇီ၀ဟူ၍ မ႐ွိေခ်။ ••
"" အ႐ွင္ဘုရား သင့္ေလွာ္ပါေပ၏ ဘုရား။
[[ ဇီ၀ဟူသည္ အတၱႏွင့္ သေဘာတူျဖစ္၍ အ႐ွင္နာဂေသနက မ႐ွိေၾကာင္း ထပ္ေလာင္း၍ ေျဖၾကားရ၏။ ]]
✏ အ႐ွင္မာဏ၀ျပဳစုသည္။
❆ ❆ မိလိႏၵပဥွာ ❆ ❆
ဒီက်မ္းေတာ္ႀကီးကို Link ခ်ေပးလို႔ရမလား မသိဘူး
ReplyDeleteေလ့လာေနဆဲမို႔လိုပါ။ ေတာင္းဆိုပါရေစ