စာလုံး

ႂကြေရာက္လာၾကေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားအားလုံး ကိုယ္၏က်န္းမာျခင္း စိတ္၏ခ်မ္းသာျခင္း ႏွင့္ျပည့္စုံၾကပါေစ။

Monday, July 13, 2020

များလာပြီလား..ပါးလာပြီလား..

မ်ားလာၿပီလား ပါးလာၿပီလား
🌿🌿🌺🌿🌿🌺🌿🌿🌺🌿🌿

ေယာဂီေတြဟာ လိုရင္း အခ်က္ကို
ေမ့ေနၾကပါတယ္။ အဓိက လိုရင္းက
မိမိမွာ လိုခ်င္မႈ ေလာဘ ကိေလသာ၊
စိတ္ဆိုးမႈ ေဒါသ ကိေလသာ၊ အမွန္
မသိမႈ ေမာဟ ကိေလသာ၊ 
ေထာင္လႊားမႈ မာနကိေလသာ၊ 
မနာလို ဝန္တိုမႈ စတဲ့ ကိေလသာ၊
မေကာင္းတဲ့ စိတ္ဓာတ္ေတြ 
ပါးလာၿပီလား။ ေကာင္းတဲ့ 
စိတ္ဓာတ္ေတြ မ်ားလာၿပီလား။ 
ဒါေတြကို စိစစ္ဖို႔ ေမ့ေနၾကပါတယ္။
သီလနဲ႔ ျပည့္စံုေအာင္ က်င့္ဖို႔ 
ေမ့ေနၾကတယ္။

အခ်ဳိ႕ ေယာဂီေတြဟာ တရားထိုင္ရင္း
နာက်င္ ကိုက္ခဲမႈေတြ ျပင္းျပင္း 
ထန္ထန္ျဖစ္တယ္။ အထိုင္ၾကာတဲ့ 
အခါမွာ အဲဒီ နာက်င္ ခံခက္တာေတြ
တျဖည္းျဖည္း ေလွ်ာ့ေလွ်ာ့လာၿပီး
ခ်ဳပ္သြား ေအးသြားတယ္။ ဒါဟာ
ထံုးစံပါပဲ။ ခႏၶာရဲ႕ သဘာဝပဲ။ ဒါကိုပဲ
တစ္ခ်ဳိ႕က ကိုယ္႐ႈမွတ္လို႔ 
ႏိူင္သြားတယ္လို႔ အထင္မွားၾကတယ္။
နာက်င္ ခံခက္မႈ ႐ုပ္ဒုကၡ ေဝဒနာေတြ
ခ်ဳပ္ၿငိမ္း ေအးသြားတာကို မဂ္လို႔ 
ထင္ေနသူေတြ ရွိပါတယ္။

ေယာဂီေတြက မဂ္ဖိုလ္ နိဗၺာန္ဆိုတာ
ခ်ဳပ္တာ ၿငိမ္းတာ ေအးတာလို႔ ခဏ ခဏ
ၾကားဖူးနားဝ ရွိထားေတာ့ တရား
႐ႈမွတ္ရင္းနဲ႔ တစ္ခါမွ် မၾကံဳဖူးတဲ့
ေအးမႈ ၿငိမ္းမႈမ်ဳိးနဲ႔ ထူးထူး ဆန္းဆန္း
ၾကံဳလိုက္ရင္ ဒါ မဂ္ပဲ၊ ဖိုလ္ပဲလို႔
ထင္တတ္ၾကပါတယ္။

စ်ာန္စိတ္ေတြေၾကာင့္လည္း 
ၿငိမ္းေအးတာ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ 
ပီတိေၾကာင့္လည္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္။
သမာဓိေၾကာင့္လည္း 
ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ တရား႐ႈရင္း 
လင္းခနဲ၊ လက္ခနဲ၊ ၿငိမ့္ခနဲ ျဖစ္သြားၿပီး
ဘာမွ် မသိဘဲ ျဖစ္သြားတယ္၊
ေအးသြားတယ္၊ အ႐ႈခံ 
ေပ်ာက္သြားတယ္၊ အ႐ႈခံ
ေပ်ာက္သြားတာကိုပဲ ခ်ဳပ္သြားၿပီလို႔
ထင္လိုက္တယ္။ မဂ္လို႔ 
ထင္လိုက္တယ္။

တကယ္ေတာ့ ပရမတ္ အာ႐ံု 
သဘာဝကို မယူတတ္တာပါ။ ပရမတ္
သဘာဝ အစစ္ ေရာက္သြားရင္ 
႐ႈမွတ္စရာ အာ႐ံု မရွိေတာ့ဘူးလို႔ 
ထင္တတ္ပါတယ္။ မေရာက္ဖူးတဲ့ 
နယ္ပယ္ထဲ ေရာက္သြားလို႔ 
ေယာင္ခ်ာခ်ာ ျဖစ္သြားတာမ်ဳိးပါ။
တကယ္ေတာ့ ေအးသြားရင္ 
ေအးသြားတဲ့ သဘာဝကို ဆက္သိ 
သြားရမွာပါ။ အ႐ႈခံ သိစရာ ဘာမွ် 
မရွိရင္လည္း သိေနတဲ့ စိတ္ကိုပဲ 
ျပန္သိရမွာပါ။ သိစရာ ရွိသမွ် ဆက္
သိသိ သြားရမွာပါ။ ဒါဆို ဘာမွ 
ထင္ေယာင္ ထင္မွား ျဖစ္စရာ 
မရွိပါဘူး။

အိပ္ခ်င္ ငိုက္မ်ဥ္းမႈေၾကာင့္လည္း 
အ႐ႈခံ ေပ်ာက္ေနတတ္ပါတယ္။
သဒၶါ လြန္ကဲရင္လည္း အ႐ႈခံ 
ေပ်ာက္ေနတတ္ပါတယ္။ အ႐ႈခံ 
ေပ်ာက္သြားတာကို ေယာဂီက မဂ္လို႔ 
အထင္ မွားတတ္ပါတယ္။ မွားစရာ
အေၾကာင္းေတြက အမ်ားႀကီးပါ။
ဗဟုသုတ ရွိဖို႔ အလြန္ 
အေရးႀကီးပါတယ္။ 

အမွား သံသရာ မလည္ရေအာင္၊ 
မိမိမွာ တရား ရ မရ သိရေအာင္
မိမိကိုယ္တိုင္ မိမိရဲ႕ စိတ္ေနစိတ္ထား
ေျပာင္း မေျပာင္း၊ အသိ အျမင္ ေျပာင္း
မေျပာင္း၊ သီလပိုင္းက ျပည့္စံုသလား၊
မျပည့္စံုဘူးလား ဆိုတာေတြကို ႐ိုး႐ိုး
သားသား ေစာင့္ၾကည့္တာ 
အေသခ်ာဆံုး ျဖစ္ပါတယ္။

ေရႊဥမင္ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက
သတိပ႒ာန္တရား အားထုတ္လာတာနဲ႔
အမွ် စိတ္ေန စိတ္ထားေတြ၊ အသိ
အျမင္ေတြ ေျပာင္းလာဖို႔သာ လိုရင္းလို႔
မိန္႔ပါတယ္။

                  Credit... အရွင္ဥဇၨယ

No comments:

Post a Comment