၂၂။ နတၴိပစၥေယာတိ
နတၴိပစၥယ ဆိုတာ မ႐ွိျခင္းျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတယ္၊ မ႐ွိေတာ့တဲ့အခါက်မွ အေထာက္အပ့ံအေနနဲ႔ ေက်းဇူးျပဳတဲ့ သေဘာပါ။
အတၴိ အေၾကာင္းကို နားလည္ရင္ နတၴိ အေၾကာင္းကိုလည္း နားလည္ရလြယ္မွာပါ။
လူေတြရဲ႕ သႏၲာန္မွာျဖစ္တဲ့စိတ္ဟာ တစိတ္ခ်င္းသာ ျဖစ္တယ္၊ ႏွစ္စိတ္ၿပိဳင္မျဖစ္ဘူးတဲ့၊ ျဖစ္တဲ့အခါ စိတ္နဲ႔ေစတသိက္ဟာ အုပ္စုလိုက္ျဖစ္တယ္၊ ပထမ အုပ္စုျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ ဒုတိယအုပ္စု ျဖစ္ခြင့္ မရွိဘူးတဲ့။
ဆိုပါစို႔ -
စိတ္ ဝီထိျဖစ္စဥ္မွာၾကည့္
ပဥၥဒြာရာဝဇၨန္းစိတ္ ျဖစ္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ စက ၡ ုဝိ ညာဏ္စိတ္ မျဖစ္ေသးဘူး၊ သူခ်ဳပ္သြားမွ စကၡ ုဝိ ညာဏ္စိတ္ျဖစ္တာ၊ စကၡ ုဝိညာဏ္စိတ္ ခ်ဳပ္သြားၿပီးမွ သမၸဋိစိၧ ုင္းစိတ္ျဖစ္တာ၊ သမၸဋိစၧိ ုင္းစိတ္ခ်ဳပ္မွ သႏၲီရဏစိတ္ ျဖစ္ခြင့္ရတာ၊ အဲဒီလို ခ်ဳပ္သြားၿပီးတဲ့ေနာက္မွ ျဖစ္တာကို နတၴိသတၲိလို႔ ေခၚပါတယ္္။
ခ်ဳပ္သြားတဲ့ ေရွ႕စိတ္ဟာ ေနာက္စိတ္ျဖစ္ဖို႔အတြက္ အခြင့္အလမ္းေတြ ေပးခဲ့တာကို နတၴ္ိပစၥေယာလို႔ ဆိုခ်င္တာပါ။
နတၴိပစၥေယာနဲ႔ ေက်းဇူးျပဳတယ္ေပါ့။
နတၴိပစၥည္းမွာ ႐ုပ္တရားမပါပါဘူး။
အတၴိပစၥည္းမွာေတာ့ ေ႐ွ႔မွာတင္ျပခဲ့သလို ႐ုပ္ နာမ္ အာ႐ံု အစံုပါဝင္ပါတယ္။
ျမတ္စြာဘုရားက အတၴိပစၥေယာ ေဟာၿပီးတဲ့အခါ အတၴိအဓိပါၸယ္ကို ေသေသခ်ာခ်ာ နားမလည္ရင္ ႐ုပ္ နာမ္ဟာ ၿမဲတယ္ ပ်က္တယ္လို႔မ႐ွိဘူးလို႔ ယူဆၿပီး သႆတဒိဌိ ျဖစ္သြားအမွာစိုးလို႔ နတၴိပစၥယကို ေဟာၾကားၿပီး၊ တဖန္ အနႏၲရ သမၼနႏၲရပစၥည္းနဲ႔ စုတိၿပီးပဋိသေႏၶျဖစ္တာကို မျမင္နိုင္လို႔ ႐ုပ္ေတြ နာမ္ေတြဟာ တဘဝပါဘဲ၊ ေသရင္ျပတ္သြားတာဘဲလို႔ ဥေစၧဒဒိဌိျဖစ္ေပၚမွာစိုးလို႔ အတၴိပစၥည္းကို ေဟာျပခဲ့တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
အတၴိ -ရွိတာလဲဟုတ္တယ္၊ ရွိၿပီးေတာ့လည္း ပ်က္သြားတာဘဲ ဆိုတာ နတၴိပစၥေယာပါ။
- သမနႏၲရနိ႐ုဒါၶ စိတၲေစတသိကာ ဓမၼာ ပဋ ုုပၸႏၷာနံ စိတၲေစတသိကာနံ ဓမၼာနံ နတၴိပစၥေယန ပစၥေယာ ။
- အျခားမရွိ တဆက္ထဲျဖစ္ၿပီး ပ်က္သြားေသာ စိတ္ေစတသိက္ နာမ္တရားတို႔သည္၊ မိမိတို႔ေနာက္မွ ျဖစ္ကုန္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ နာမ္တရားတို႔အား မရွိျခင္း(နတၴိ) သတၲိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏ ။
------------------
မူရင္း page. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=408895325930400&id=334976996655567
No comments:
Post a Comment