၁၂။ အာေသဝနပစၥေယာတိ
အာေသဝန ဆိုတာ..
အဖန္ဖန္အထပ္ထပ္ မွီဝဲျခင္း၊ အဖန္ဖန္အထပ္ထပ္ စြမ္းရည္ကို ရေအာင္ေလ့က်င့္ျခင္း၊ အဖန္ဖန္အထပ္ထပ္ ျဖစ္ေပၚျခင္း လို႔ဆိုပါတယ္။
ဘယ္အရာဘဲျဖစ္ျဖစ္ တႀကိမ္တခါထဲနဲ႔ေတာ့ စြမ္းရည္ သတၲိက မထက္ဘူး၊ အႀကိမ္ႀကိမ္အထပ္ထပ္ ျဖစ္လာတဲ့အခါမွ စြမ္းရည္သတၲိေတြ ထက္ ထက္လာတာပါ။
ပ႒ာန္းပစၥည္းမွာေတာ့ အာေသဝနပစၥည္းဆိုတာ ပထမ ဝီထိလို႔ေခၚတဲ့ စိတ္အစဥ္ကို သေဘာေပါက္ရပါမယ္။
ဒီ စိတ္အစဥ္မွာ ေဇာစိတ္ေတြရွိပါတယ္၊ စိတ္အစဥ္ျဖစ္ၾကရာမွာ ေဇာစိတ္ ၇-ႀကိမ္ျဖစ္ၿမဲဆိုတာ သိၾကၿပီးသားပါ။
ပထမေဇာစိတ္က ဒုတိယေဇာစိတ္ျဖစ္၊ ဒုတိယေဇာစိတ္ကေန တတိယေဇာစိတ္ထပ္ျဖစ္၊ ဒီလိုနဲ႔ စတုတၳေဇာစိတ္ ပဥၥမေဇာစိတ္ ဆဌမေဇာစိတ္ သတၲမေဇာစိတ္ထိ အဆင့္ဆင့္ အေလ့အက်င့္ေတြ ဟာ အရွိန္အဟုန္နဲ႔ အထပ္ထပ္အဖန္ဖန္ပြားမ်ားသြားတာကို အာေသဝနသတၲိလို႔ ဆိုပါတယ္။
အာေသဝနဆိုတဲ့ စြမ္းရည္သတၲိ ရွိတာဟာ ကုသိုလ္ေဇာ၊ အကုသိုလ္ေဇာ၊ ႀကိယာေဇာေတြမွာသာ ရွိပါတယ္တဲ့။
-ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမၼာ ပစၧိမာနံ ပစၧိမာနံ ကုသလာနံ ဓမၼာနံ အာေသဝနပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ေရွး ေရွးက ျဖစ္ေပၚ၍လာၾကတဲ့ ကုသိုလ္တရားေတြက ေနာက္ ေနာက္ ျဖစ္ၾကတဲ့ ကုသိုလ္တရားတ္ို႔အား အာေသဝနပစၥယသတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
- -ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမၼာ ပစၧိမာနံ ပစၧိမာနံ အကုသလာနံ ဓမၼာနံ အာေသဝနပစၥေယန ပစၥေယာ။
- ေရွး ေရွးက ျဖစ္ေပၚ၍လာၾကတဲ့ အကုသိုလ္တရားေတြက ေနာက္ ေနာက္ ျဖစ္ၾကတဲ့ အကုသိုလ္တရားတ္ို႔အား အာေသဝနပစၥယသတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏
-ပုရိမာ ပုရိမာ ႀကိယာဗ်ာကတာ ဓမၼာ ပစၧိမာနံ ပစၧိမာနံ ႀကိယာဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ အာေသဝနပစၥေယန ပစၥေယာ။
- ရဟႏၲာတို႔ရဲ႕ သႏၲာန္မွာ ျဖစ္ၾကတဲ့ ေရွး ေရွးက ျဖစ္ေပၚ၍လာၾကတဲ့ ႀကိယာစိတ္ ေတြက ေနာက္ ေနာက္ ျဖစ္ၾကတဲ့ ႀကိယာစိတ္တ္ို႔အား အာေသဝနပစၥယသတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
( ႀကိယာစိတ္+အဗ်ာကတ= ႀကိယာဗ်ာကတာ )
အဲဒီမွာ သဘာဝမတူတဲ့အရာေတြကိုေတာ့ သူတို႔က စြမ္းရည္သတၲိ မေပးဘူး၊ သဘာဝတူတဲ့ အရာေတြကိုသာ စြမ္းရည္သတၲိ ေပးပါတယ္တဲ့။
ဒါေၾကာင့္ ကုသိုလ္တရားက ကုသိုလ္ကို၊ အကုသိုလ္တရားက အကုသိုလ္ကို၊ ႀကိယာစိတ္က ႀကိယာစိတ္ကို တူရာစြမ္းရည္သတၲိေတြကိုသာ အာေသဝနသတၲိေတြနဲ႔ ျပည့္စံုေစနိုင္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
------------------
မူရင္း..page., https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=376235732529693&id=334976996655567
No comments:
Post a Comment