၂။အာရမၼဏပစၥေယာတိ။
ရူပါယတနံ စကၡ ုဝိညာဏဓာတု ယာ ၊ တံ သမၸယုတၲာကာနဥၥ ဓမၼာနံ အာရမၼဏ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ရူပါယတနံ = အဆင္းအာရုံသည္
စကၡ ုဝိညာဏ ဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ကေလးနဲ႔
တံ သမၸယုတၲာကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို ျမင္သိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္တြဲၿပီးျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ေစတသိက္ ၇-ခုတို႔အား
အာရမၼဏ ပစၥေယန = အာရံု သတိၲိျဖင့္
့
ပစၥေယာ ဥပကာရေကာ = ေက်းဇူးျပဳ၏ ။
(က်မ္းကိုး# ေဒါက္တာ အရွင္ နႏၵမာလာဘိဝံသ )
ဆိုလိုခ်က္ေတြက-
-အဆင္းအာရုံသည္ ျမင္သိစိတ္ကေလးနဲ႔၊ ထိုျမင္သိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္တြဲၿပီးျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ေစတသိက္တို႔အား စိတ္တို႔၏ ေမြ႕ေလ်ာ္က်က္စားမႈ အာရံုသတၲိနဲ႔ ေက်းဇူးုျပဳ၏။
-သဒါၵယတနံ ေသာတဝိညာဏ ဓာတုယာ.....
အသံအာရံုသည္ ၾကားသိစိတ္နဲ႔၊ ထိုၾကားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္တြဲၿပီးျဖစ္ေပၚလာလာတဲ့
ေစတသိက္တို႔အား အာရံုသတၲိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
-ဂႏၶာယတနံ ဃာနဝိညာဏ ဓာတုယာ .....
အန႔ံအာရံုသည္ နံသိစိတ္နဲ႔၊
ထို နံသိစိတ္ႏွင့္ယွဥ္တြဲၿပီးျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ေစတသိက္တို႔အား အာရံုသတၲိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
-ရသာယတနံ ဇိဝွာဝိညာဏ ဓာတုယာ ......
အရသာအာရံုသည္ အရသာသိစိတ္နဲ႔၊
ထို သိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္တြဲၿပီးျဖစ္ေပၚလာတဲ့
ေစတသိက္တို႔အား အာရံုသတၲိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
-ေဖာဌဗၺယတနံ ကာယဝိညာဏ ဓာတုယာ .....
ထိသိအာရံုသည္ ထိသိစိတ္နဲ႔၊
ထို ထိသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္တြဲၿပီးျဖစ္ေပၚလာတဲဲ့
ေစတသိက္တို႔အား အာရံုသတၲိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
-ရူပါယတနံ သဒၵာယတနံ ဂႏၶာယတနံ ရသယတနံ ေဖာဌဗၺယတနံ မေနာဓာတုယာ တံ သမၸယု......
အဆင္း အသံ အနံ႔ အရသာ ထိသိအာရံုတို႔သည္၊ ထိုထိုသိစိတ္တို႔ႏွင့္ ယွဥ္တြဲၿပီးျဖစ္ေပၚလာၾကတဲ့ ေစတသိက္တရားတို႔အား မေနာ၌ အာရံုသတၲိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳၾက၏။
-သေဗၺ ဓမၼာ မေနာဝိညာဏဓာတုယာ တံ
သမၸယု ...
မေနာဝိညာဉ္ဓာတ္ဆိုတဲ့ စိတ္မွာျဖစ္တဲ့ ဓမၼာရံုအားလံုးဟာလည္း အာရမၼဏပစၥည္းျဖစ္တဲ့ အာရံုသတၲိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳၾက၏။
- ယံယံ ဓမၼံ အာရဗ ၻ ေယေယ ဓမၼာ ဥပၸဇၨတိ .....
အာရံု ၆-ပါးမွာ ဘယ္အာရံုျဖစ္ျဖစ္ စိတ္၊ ေစတသိက္ေတြျဖစ္ေပၚၾကၿပီး၊ သူနဲ႔ဆိုင္ရာ စိတ္ကို ျဖစ္ေပၚေစဘို႔အတြက္ အေထာင့္အပ့ံျပဳတဲ့ အေၾကာင္းတရားအေနနဲ႔ အာရံုသတၲိေတြက ေက်းဇူးျပဳၾကတယ္။
အာရမၼဏပစၥည္းနဲ႔ ကင္းၿပီးေတာ့ စိတ္ ေစတသိက္ ဆိုတာ မျဖစ္ႏုိင္ဘူး။ အာရံုနဲ႔ကင္းၿပီးေတာ့ ျဖစ္တဲ့စိတ္ ေလာကမွာမရွိဘူးလို႔ ဆိုပါတယ္။
-------------------
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=346849335468333&id=334976996655567
ံ
No comments:
Post a Comment