ေ႐ွ႕တရားႏွင့္ေနာက္တရား မည္သို႔ဆက္စပ္သနည္း..
*******************************
အ႐ွင္နာဂေသနဘုရား တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာသူသည္ ပဋိသေႏၶ တည္ေနလာ၏။ ထိုသူသည္ ေ႐ွးဘဝကသူပင္ ျဖစ္သေလာ..။ သို႔မဟုတ္ အျခားသူပင္ ျ့ဖစ္ပါသေလာ.. ""
•• မင္းျမတ္.. ေ႐ွးဘဝကသူလည္းမဟုတ္၊ အျခားသူလည္းမဟုတ္ေပ..••
""အ႐ွင္ဘုရား ဥပမာျပဳေတာ္မူပါဦး ""
•• မင္းျမတ္ ေ႐ွးယခင္က သင္မင္းျမတ္သည္ ပက္လက္မ်ွသာအိပ္တတ္ေသးေသာ ကေလးငယ္ ျဖစ္ခဲ့၏။ ယခုလူႀကီးျဖစ္လာေသာ သင္မင္းျမတ္သည္ ထိုကေလးငယ္ပင္ ျဖစ္ပါသေလာ..••
""အ႐ွင္ဘုရား.. ထိုကေလးငယ္သည္ တျခားျဖစ္၍ ယခုလူႀကီးျဖစ္လာေသာ တပည့္ေတာ္ကား တျခားျဖစ္ပါသည္။
••မင္းျမတ္၊ ဤသို႔ျဖစ္လ်ွင္ အမိအဖ၊ ဆရာသမား၊ အတတ္ပညာ တတ္ကြၽမ္းသူ ၊ သီလ႐ွိသူ၊ ပညာ႐ွိသူဟူ၍ ႐ွိႏိုင္ၾကေတာ့မည္မဟုတ္ေပ။
မင္းျမတ္.. အသို႔ေပနည္း။ ကလကေရၾကည္ တည္စဥ္က အမိသည္ အျခားတစ္ေယာက္ျဖစ္ကာ အျမႇဳပ္ျဖစ္စဥ္က အမိသည္ အျခားတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေလသေလာ..။••
"" အ႐ွင္ဘုရား.. ဤသို႔မဟုတ္ပါ။""
•• သားတစ္ျဖစ္စဥ္ ၊ အတံုးအခဲ ျဖစ္စဥ္ ၊ သူငယ္ျဖစ္စဥ္၊ လူႀကီးျဖစ္စဥ္ အခါမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍လည္း ဤသို႔ပင္ ေမးေျဖၾက၏။
အျခားတစ္ေယာက္သည္ အတတ္ပညာ သင္ယူ၍ အျခားတစ္ေယာက္က အတတ္ပညာ တတ္ေျမာက္ေနပါသေလာ..••
"" အ႐ွင္ဘုရား ဤသို႔မဟုတ္ပါ ""
••အျခားတစ္ေယာက္က မေကာင္းမႈကို က်ဴးလြန္၍ အျခားတစ္ေယာက္က လက္ျဖတ္ ေျချဖတ္ခံရပါသေလာ..••
""အ႐ွင္ဘုရား ဤသို႔မဟုတ္ပါ ။
ဤျပႆနာအတိုင္း အျခားသူက အ႐ွင္ဘု႐ားအား ေမးျမန္ၾကပါလ်ွင္ အ႐ွင္ဘုရားက မည္သို႔ ေျဖၾကားပါမည္နည္း။
•• မင္းျမတ္ ၊ ငါသည္ ပက္လက္မ်ွသာ အိပ္တတ္ေသးေသာ ကေလးငယ္ ျဖစ္ခဲ့ၿပီးလ်ွင္ ယခုအခါ ႀကီးရင့္လာ၏။ ဤကိုယ္ခႏၶာကိုယ္ကို အမွီျပဳ၍သာလ်ွင္ အရြယ္သံုးပါးလံုးကို သိမ္းက်ံဳး၍ ရထားေပ၏။ ••
""အ႐ွင္ဘုရား.. ထပ္မံ၍ ဥပမာျပဳေတာ္မူပါဦး..""
•• မင္းျမတ္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာသူသည္ မီးတိုင္ကို ထြန္းညႇိေပးပါ၊။ ထိုမီးတိုင္သည္ တစ္ညဥ့္ပတ္လံုး ထြန္းလင္းပါမည္ေလာ.. ••
""အ႐ွင္ဘုရား၊ ထြန္းလင္းပါလိမ့္မည္။ ""
•• မင္းျမတ္ ၊ အသို႔ပါနည္း။ သန္းေခါင္ယံမွ မီးေတာက္သည္ ညဥ့္ဦးယံမွ မီးေတာက္ေပေလာ ••
"" အ႐ွင္ဘုရား.. မဟုတ္ပါ။""
•• မိုးေသာက္ယံမွ မီးေတာက္သည္ သန္းေခါင္ယံမွမီးေတာက္ေပေလာ ••
""မဟုတ္ပါအ႐ွင္ဘုရား ""
•• သန္းေခါင္ယံမွမီးေတာက္သည္ တျခားျဖစ္၍ မိုးေသာက္ယံမွ မီးေတာက္သည္ တျခားေပေလာ ••
"" မဟုတ္ပါအ႐ွင္ဘုရား.. ညဥ့္ဦးယံ၌ ႐ွိေနခဲ့ေသာ မီးေတာက္ကို အမွီျပဳ၍သာလ်ွင္ တစ္ညလံုး ထြန္းလင္းေနျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ""
•• မင္းျမတ္ .. ဤအတူသာပင္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ တရားတို႔သည္ ေ႐ွ႕တရားႏွင့္ ေနာက္တရား ဆက္စပ္ေနၾကကုန္၏။ တရားတစ္ခုသည္ ျဖစ္ေပၚ၍ တရားတစ္ခုသည္ ခ်ဳပ္ေပ်ာက္၏။ မေ႐ွးမေႏွာင္း တစ္ၿပိဳင္နက္ ျဖစ္ေပၚေနသကဲ့သို႔ ေ႐ွးတရားႏွင့္ ေနာက္တရား ဆက္စပ္ေန၏။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ေ႐ွးဘဝကသူလည္း မဟုတ္။
ေ႐ွးဘဝကသူမွတစ္ပါး အျခားသူလည္း မဟုတ္။
ေ႐ွးဘဝႏွင့္ ေနာက္ဘဝမွ စိတ္ဝိညာဥ္သည္ တစ္ေပါင္းတည္း ဆက္စပ္ေနေပ၏။ ..••
"" အ႐ွင္ဘုရား.. သင့္ေလ်ာ္လွပါေပ၏ ""
[[ က်မ္းရင္း၌ ႏို႔ရည္မွ ႏို႔ဓမ္းျဖစ္လာပံုကိုလည္း ဥပမာျပဳေသး၏။ ]]
❆ မိလိႏၵပဥွာ❆
မာဏဝျပဳစုသည္။
စာေရးသူ၏ဆုေတာင္း..
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
ဤေကာင္းမႈ့ေၾကာင့္ နိဗၺာန္မဂ္ဖိုလ္ကို ရက္တိုတိုႏွင့္ ေရာက္ရပါလို၏အ႐ွင္ဘုရား။
No comments:
Post a Comment