သုခေဝဒနာသည္ ဆင္းရဲေသးသေလာ
**************************
"" အ႐ွင္နာဂေသနဘုရား သုခေဝဒနာသည္ ကုသိုလ္ေလာ။ အကုသိုလ္ေလာ။ အဗ်ာကတပင္ျဖစ္ပါသေလာ။
••• မင္းျမတ္ .. အခ်ိဳ႕ေသာ သုခေဝဒနာသည္ ကုသိုလ္ျဖစ္၏။ အခ်ိဳ႕ေသာ သုခေဝဒနာသည္ အကုသိုလ္ ျဖစ္၏။ အခ်ိဳ႕ေသာ သုခေဝဒနာသည္ အဗ်ာကတ ျဖစ္၏။ •••
"" အ႐ွင္ဘုရား.. သုခေဝဒနာသည္ ကုသိုလ္ျဖစ္ခဲ့ပါလ်ွင္ ဒုကၡမျဖစ္ေပရာ။ ဒုကၡျဖစ္ေနျပန္လ်ွင္လည္း ကုသိုလ္ မျဖစ္ေပရာ။ ကုသိုလ္မည္သည္ ဒုကၡဟူ၍ မျဖစ္သင့္ပါ။ ""
••• မင္းျမတ္.. ေယာက္်ားတစ္ေယာက္၏ လက္ထဲ၌ ေလာေလာပူေသာ သံေတြခဲကို ကိုင္ထားရာ၏။ အျခား လက္တစ္ဖက္၌ ေအးစက္လွေသာ ဆီးႏွင္းခဲကို ကိုင္ထားရာ၏။
မင္းျမတ္.. အသို႔ပါနည္း။
ထိုအပူ အေအး ႏွစ္မ်ိဳးလံုးတို႔သည္ ေလာင္ၿမိဳက္ၾကပါမည္ေလာ..•••
"" အ႐ွင္ဘုရား.. မွန္လွပါ၏။ ႏွစ္မ်ိဳးလံုးပင္ ေလာင္ၿမိဳက္ၾကပါလိမ့္မည္ ""
••• ထိုႏွစ္မ်ိဳးလံုးသည္ အပူခ်ည္းေလာ..•••
"" အပူခ်ည္း မဟုတ္ပါ.""
••• ထိုႏွစ္မ်ိဳးလံုးသည္ အေအးခ်ည္းေလာ •••
"" အေအးခ်ည္းလည္း မဟုတ္ပါ။
••• မင္းျမတ္.. ေလာေလာ ပူေသာ သံေတြခဲက ေလာင္သည္ျဖစ္အံ့။ ႏွစ္မ်ိဳးလံုးသည္ အပူခ်ည္း မဟုတ္ေသာေၾကာင့္ အပူကေလာင္သည္ ဟူေသာစကားသည္ မမွန္ေပရာ။ အကယ္၍ အေအးကေလာင္သည္ ျဖစ္အံ့ .. ႏွစ္မ်ိဴးလံုးသည္ အေအးခ်ည္း မဟုတ္ေသာေၾကာင့္ အေအးကေလာင္သည္ ဟူေသာ စကားသည္ မမွန္ေပရာ။ •••
""အ႐ွင္ဘုရား ဆိုလိုရင္းအနက္အဓိပၸါယ္ကို မိန္႔ၾကားေတာ္မူပါ ဘုရား..""
••• မင္းျမတ္.. ေဝဒနာသည္ အမ်ိဳးမ်ိဳး အစားစား မ်ားျပားလွစြာကုန္၏။ ပင္ရင္း မူလာအားျဖင့္ ေသာမနႆ ၊ ေဒါမနႆ ၊ ဥေပကၡာ ဟူ၍ ေဝဒနာသံုးမ်ိဳး ႐ွိကုန္၏။ ထိုေဝဒနာ သံုးမ်ိဳးကို ကာမဂုဏ္ခံစားမႈႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ ေဂဟႆိတ၊ ကာမဂုဏ္မွ ထြက္ေျမာက္ေၾကာင္းႏွင့္ စ်ာန္ မဂ္ဖိုလ္တို႔ႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ေနကၡမၼႆိတ အားျဖင့္ ေျမႇာက္ပြားလိုက္ေသာ္ ေဝဒနာေျခာက္မ်ိဳး ျဖစ္ကုန္၏။ ထိုေဝဒနာေျခာက္မ်ိဳးတို႔ကို ႐ူပါရံု စေသာ အာရံုေျခာက္ပါးႏွင့္ ေျမႇာက္ပြားလိုက္ေသာ္ ေဝဒနာ သံုးဆယ့္ေျခာက္မ်ိဳး ႐ွိကုန္၏။ ထိုေဝဒနာ သံုးဆယ့္ေျခာက္မ်ိဳးတို႔ကို အတိတ္၊ အနာဂတ္၊ ပစၥဳန္ပၸန္ ကာလသံုးတန္ႏွင့္ ေျမႇာက္ပြားျပန္ေသာ္ ေဝဒနာ တစ္ရာ့႐ွစ္မ်ိဳးတို႔ ျဖစ္လာၾကေပ၏။.•••
"" အ႐ွင္ဘုရား... သင့္ေလ်ာ္လွပါေပ၏။ ""
[[ သုခေဝဒနာဟူေသာ ခံစားမႈသေဘာ သက္သက္ကိုသာ ႐ႈ၍ မိလိႏၵမင္းက ဒုကၡမျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း အဆိုျပဳ၏။
အ႐ွင္နာဂေသနက ကုသိုလ္ပင္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ျဖစ္ျခင္းပ်က္ျခင္းႏွင့္ မကင္းႏိုင္၍ ဒုကၡသာ ျဖစ္ေၾကာင္း သစၥာနည္းအားျဖင့္ ေျဖဆို၏။
ကုသိုလ္ပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း ျဖစ္ျခင္း ပ်က္ျခင္း မကင္းသျဖင့္ ဒုကၡျဖစ္ပံုကို ေအးစက္ေသာ ဆီးႏွင္းခဲ၏ ေလာက္ကြၽမ္းပံုႏွင့္ ဥပမာျပဳထား၏။ ထို႔ေနာက္ တစ္ေနရာ တစ္ဌာနမွာ ေဟာၾကားထားေသာ ေဝဒနာတစ္မ်ိဳးမ်ိဳးကိုသာ တရားေသ စြဲမွတ္မထားေစရန္ အရာဌာနအားေလ်ာ္စြာ အမ်ိဳးမ်ိဳးအဖံုဖံု ေဟာၾကားထားေသာ ေဝဒနာမ်ားကို ထုတ္ေဖာ္မိန္႔ၾကားေပ၏...]]
❆ မိလိႏၵပဥွာ ❆
မာဏဝေရးသားျပဳစုသည္။
No comments:
Post a Comment