စာလုံး

ႂကြေရာက္လာၾကေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားအားလုံး ကိုယ္၏က်န္းမာျခင္း စိတ္၏ခ်မ္းသာျခင္း ႏွင့္ျပည့္စုံၾကပါေစ။

Thursday, February 4, 2016

သုခ​ေဝဒနာသည္​ ဆင္​းရဲ​ေသးသ​ေလာ..

သုခ​ေဝဒနာသည္​ ဆင္​းရဲ​ေသးသ​ေလာ
**************************

   "" အ႐ွင္​နာဂ​ေသနဘုရား သုခ​ေဝဒနာသည္​ ကုသိုလ္​​ေလာ။ အကုသိုလ္​​ေလာ။ အ​ဗ်ာကတပင္​ျဖစ္​ပါသ​ေလာ။
   ••• မင္​းျမတ္​ .. အခ်ိဳ႕​ေသာ သုခ​ေဝဒနာသည္​ ကုသိုလ္​ျဖစ္​၏။  အခ်ိဳ႕​ေသာ သုခ​ေဝဒနာသည္​ အကုသိုလ္​ ျဖစ္​၏။ အခ်ိဳ႕​ေသာ သုခ​ေဝဒနာသည္​ အ​ဗ်ာကတ ျဖစ္​၏။ •••

   "" အ႐ွင္​ဘုရား.. သုခ​ေဝဒနာသည္​ ကုသိုလ္​ျဖစ္​ခဲ့ပါလ်ွင္​ ဒုကၡမျဖစ္​​ေပရာ။ ဒုကၡျဖစ္​​ေနျပန္​လ်ွင္​လည္​း ကုသိုလ္​ မျဖစ္​​ေပရာ။ ကုသိုလ္​မည္​သည္​ ဒုကၡဟူ၍ မျဖစ္​သင္​့ပါ။ ""
   ••• မင္​းျမတ္​.. ​ေယာက္​်ားတစ္​​ေယာက္​၏ လက္​ထဲ၌ ​ေလာ​ေလာပူ​ေသာ သံ​ေတြခဲကို ကိုင္​ထားရာ၏။ အျခား လက္​တစ္​ဖက္​၌ ​ေအးစက္​လွ​ေသာ ဆီးႏွင္​းခဲကို ကိုင္​ထားရာ၏။
မင္​းျမတ္​.. အသို႔ပါနည္​း။
ထိုအပူ အ​ေအး ႏွစ္​မ်ိဳးလံုးတို႔သည္​ ​ေလာင္​ၿမိဳက္​ၾကပါမည္​​ေလာ..•••

   "" အ႐ွင္​ဘုရား.. မွန္​လွပါ၏။ ႏွစ္​မ်ိဳးလံုးပင္​ ​ေလာင္​ၿမိဳက္​ၾကပါလိမ္​့မည္​ ""
   ••• ထိုႏွစ္​မ်ိဳးလံုးသည္​ အပူခ်ည္​း​ေလာ..•••
   "" အပူခ်ည္​း မဟုတ္​ပါ.""
   ••• ထိုႏွစ္​မ်ိဳးလံုးသည္​ အ​ေအးခ်ည္​း​ေလာ •••
   "" အ​ေအးခ်ည္​းလည္​း မဟုတ္​ပါ။

   ••• မင္​းျမတ္​.. ​ေလာ​ေလာ ပူ​ေသာ သံ​ေတြခဲက ​ေလာင္​သည္​ျဖစ္​အံ့။ ႏွစ္​မ်ိဳးလံုးသည္​ အပူခ်ည္​း မဟုတ္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ အပူက​ေလာင္​သည္​ ဟူ​ေသာစကားသည္​ မမွန္​​ေပရာ။ အကယ္​၍ အ​ေအးက​ေလာင္​သည္​ ျဖစ္​အံ့ .. ႏွစ္​မ်ိဴးလံုးသည္​ အ​ေအးခ်ည္​း မဟုတ္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ အ​ေအးက​ေလာင္​သည္​ ဟူ​ေသာ စကားသည္​ မမွန္​​ေပရာ။ •••

   ""အ႐ွင္​ဘုရား ဆိုလိုရင္​းအနက္​အဓိပၸါယ္​ကို မိန္​႔ၾကား​ေတာ္​မူပါ ဘုရား..""
    ••• မင္​းျမတ္​..  ​ေဝဒနာသည္​ အမ်ိဳးမ်ိဳး အစားစား မ်ားျပားလွစြာကုန္​၏။  ပင္​ရင္​း မူလာအားျဖင္​့  ​ေသာမနႆ ၊ ​ေဒါမနႆ ၊ ဥ​ေပကၡာ ဟူ၍ ​ေဝဒနာသံုးမ်ိဳး ႐ွိကုန္​၏။  ထို​ေဝဒနာ သံုးမ်ိဳးကို ကာမဂုဏ္​ခံစားမႈႏွင္​့ သက္​ဆိုင္​​ေသာ ​ေဂဟႆိတ၊ ကာမဂုဏ္​မွ ထြက္​​ေျမာက္​​ေၾကာင္​းႏွင္​့ စ်ာန္​ မဂ္​ဖိုလ္​တို႔ႏွင္​့ ပတ္​သက္​​ေသာ ​ေနကၡမၼႆိတ အားျဖင္​့ ​ေျမႇာက္​ပြားလိုက္​​ေသာ္​ ​ေဝဒနာ​ေျခာက္​မ်ိဳး ျဖစ္​ကုန္​၏။ ထို​ေဝဒနာ​ေျခာက္​မ်ိဳးတို႔ကို ႐ူပါရံု စ​ေသာ အာရံု​ေျခာက္​ပါးႏွင္​့ ​ေျမႇာက္​ပြားလိုက္​​ေသာ္​ ​ေဝဒနာ သံုးဆယ္​့​ေျခာက္​မ်ိဳး ႐ွိကုန္​၏။   ထို​ေဝဒနာ သံုးဆယ္​့​ေျခာက္​မ်ိဳးတို႔ကို အတိတ္​၊ အနာဂတ္​၊ ပစၥဳန္​ပၸန္​ ကာလသံုးတန္​ႏွင္​့ ​ေျမႇာက္​ပြားျပန္​​ေသာ္​ ​ေဝဒနာ တစ္​ရာ့႐ွစ္​မ်ိဳးတို႔ ျဖစ္​လာၾက​ေပ၏။.•••

     "" အ႐ွင္​ဘုရား... သင္​့​ေလ်ာ္​လွပါ​ေပ၏။ ""

[[ သုခ​ေဝဒနာဟူ​ေသာ ခံစားမႈသ​ေဘာ သက္​သက္​ကိုသာ ႐ႈ၍ မိလိႏၵမင္​းက ဒုကၡမျဖစ္​ႏိုင္​​ေၾကာင္​း အဆိုျပဳ၏။
အ႐ွင္​နာဂ​ေသနက ကုသိုလ္​ပင္​ ျဖစ္​​ေသာ္​လည္​း ျဖစ္​ျခင္​းပ်က္​ျခင္​းႏွင္​့ မကင္​းႏိုင္​၍ ဒုကၡသာ ျဖစ္​​ေၾကာင္​း သစၥာနည္​းအားျဖင္​့ ​ေျဖဆို၏။
ကုသိုလ္​ပင္​ျဖစ္​​ေသာ္​လည္​း ျဖစ္​ျခင္​း ပ်က္​ျခင္​း မကင္​းသျဖင္​့ ဒုကၡျဖစ္​ပံုကို ​ေအးစက္​​ေသာ ဆီးႏွင္​းခဲ၏ ​ေလာက္​ကြၽမ္​းပံုႏွင္​့ ဥပမာျပဳထား၏။ ထို႔​ေနာက္​ တစ္​​ေနရာ တစ္​ဌာနမွာ ​ေဟာၾကားထား​ေသာ ​ေဝဒနာတစ္​မ်ိဳးမ်ိဳးကိုသာ တရား​ေသ စြဲမွတ္​မထား​ေစရန္​ အရာဌာနအား​ေလ်ာ္​စြာ အမ်ိဳးမ်ိဳးအဖံုဖံု ​ေဟာၾကားထား​ေသာ ​ေဝဒနာမ်ားကို ထုတ္​​ေဖာ္​မိန္​႔ၾကား​ေပ၏...]]

                   ❆ မိလိႏၵပဥွာ ❆
             မာဏဝ​ေရးသားျပဳစုသည္​။

No comments:

Post a Comment