#အစွဲကင်းရာ
-----------
#တပည့်တော်မမှာ သမီးလေးတစ်ယောက်
ရှိတယ် ဘုရား..
တပည့်တော်မ သေရင် သမီးလေးကို
တစ်ယောက်ထဲ ထားခဲ့ရမှာ
စိတ်မချဘူး၊ သမီးကိုစွဲတဲ့အစွဲကလည်း
ဖျောက်မရဘူး... ဒီအစွဲနဲ့သေရင်
တပည့်တော်မတော့ အပါယ်ကျတော့မှာဘုရား.. ဒါကြောင့် သမီးကို စွဲတဲ့
အစွဲပျောက်အောင် ဘယ်လိုဖျောက်ရမလဲဘုရား..
ဒကာမကြီး သမီးက အခု ဘယ်မှာလဲ..
အိမ်မှာပါ ဘုရား
#အိမ်မှာရှိနေတဲ့ သမီးကို ဒကာမကြီး
စိတ်ထဲကနေ အာရုံပြုကြည့်လိုက်စမ်း။
အာရုံပြုကြည့်လိုက်တော့ ဒကာမကြီးသမီးရဲ့
ပုံဟန်သဏ္ဍန် အရိပ်နိမိတ်က ဒကာမကြီးရဲ့
အာရုံမှာ ထင်လာလိမ့်မယ်.. မြင်တာ
မဟုတ်ဘူးနော်.. အာရုံမှာ ထင်လာတာ။
ဒီတော့ အိမ်မှာရှိနေတဲ့ သမီးက
တစ်ယောက်၊
ဒကာမကြီး အာရုံပြုလိုက်လို့ အာရုံမှာ
ပေါ်လာတဲ့ သမီးက တစ်ယောက် ၊
သမီးနှစ်ယောက် ဖြစ်မနေဘူးလား..
ဖြစ်နေပါတယ်ဘုရား
အိမ်မှာရှိနေတဲ့ သမီးက ဒကာမကြီးလက်နဲ့
ထိတွေ့ ကိုင်တွယ် စမ်းသပ်လို့ရတဲ့
သမီး(#ရုပ်သမီး)။
ဒကာမကြီး အာရုံမှာပေါ်နေတဲ့
သမီးကျတော့ ကိုင်စမ်းဖမ်းလို့ မရဘူး။
ဒကာမကြီးစိတ်က အာရုံပြုလို့သာ
အာရုံမှာပေါ်လာတာ။
နာမ်ကြောင့်ဖြစ်တဲ့သမီးမို့(#နာမ်သမီး)။
ဒီတော့ 'ရုပ်သမီး'နဲ့' နာမ်သမီး '၊
သမီး နှစ်ယောက် ဖြစ်မနေဘူးလား
ဖြစ်နေပါတယ်ဘုရား
#ဒကာမကြီး သမီးကိုစွဲတယ် ဆိုတာ
ရုပ်သမီးကိုစွဲတာ မဟုတ်ဘူး။
နာမ်သမီးကို စွဲတာ။
အာရုံပြုလိုက်တော့ အာရုံမှာ သမီးရဲ့ပုံဟန်သဏ္ဍန်ပေါ်လာပြီ..
တကယ်မရှိပါဘဲနဲ့ အာရုံမှာပေါ်လာတဲ့
သမီးကို အရှိထားပြီး စွဲတာ။
ငါသေသွားရင် ငါ့သမီးလေးကို
ဘယ်သူ စောင့်ရှောက်မလဲ..
ငါမရှိရင် ဘယ်လိုနေထိုင် စားသောက်
မလဲနဲ့ တွေးတာ ပူပန်တဲ့စိတ်
ကြောင့်ကျတဲ့စိတ်တွေ ဖြစ်လာရော..
ပူပန်တဲ့စိတ် ကြောင့်ကျတဲ့စိတ်က နဂိုက
မရှိဘူးနော်...
ဒကာမကြီးစိတ်က အာရုံယူ
စွဲလန်းလို့ဖြစ်တာ..
အာရုံအာသဝကြောင့် ဖြစ်တဲ့သမီးမို့
အာသဝသမီး လို့ခေါ်တယ်။
လင်နဲ့မယား ညားပြီး မွေးတဲ့သမီးက
#သဘာဝသမီး။
'အာရုံ'နဲ့'စိတ် 'ညားပြီးမွေးတဲ့သမီးက
#အာသဝသမီး။
ဒကာမကြီးကို အပါယ်ချမယ့်သမီးက
'သဘာဝသမီး'က ချမှာ မဟုတ်ဘူး..
'အာသဝသမီး'က ချမှာ။
ဒါကြောင့် ဒကာမကြီးလက်နဲ့ ထိတွေ့ ကိုင်တွယ် စမ်းသပ်လို့ ရတဲ့ သဘာဝသမီးကို စွန့်ပစ်ရမှာ မဟုတ်ဘူး..
သူ့ကိုတော့ ကောင်းကောင်းမွန်မွန်
ပြုစုကျွေးမွေးပေး..
ဒကာမကြီးစိတ်နဲ့ အာရုံယူတွေးလို့ အာရုံမှာ
ထင်လာတဲ့ 'အာသဝသမီး'ကိုတော့ အပြီးတိုင် စွန့်ပစ်လိုက်။
စွန့်ပစ်လိုက်ဆိုတော့ ဘယ်လိုစွန့်ရမှာလဲ
ဘုရားလို့ မေး...
စွန့်နည်းက (၂)မျိုးရှိတယ်...
သစ္စာဉာဏ်နဲ့ စွန့်တဲ့နည်းနဲ့
လက္ခဏာဉာဏ်နဲ့ စွန့်တဲ့နည်း။
ပထမ သစ္စာဉာဏ်နဲ့ အစွဲစွန့်တဲ့နည်းကို
ပြောမယ်....
ဒကာမကြီးက သမီးက်ိုစွဲတယ်လို့
ပြောတယ်နော်..
စွဲတယ်ဆိုတာ ဘာနဲ့စွဲတာလဲ...
စိတ်နဲ့စွဲတာပါဘုရား
စွဲတဲ့စိတ်က နဂိုက ရှိပြီးသားလား ...
ဒကာမကြီးစွဲလိုက်မှ ဖြစ်လာတာလား ..
တပည့်တော်စွဲလိုက်မှ ဖြစ်လာတာပါဘုရား
စွဲမှဖြစ်တယ်ဆိုတော့ မစွဲခင်က ဒီအစွဲ
ရှိသလား..
မရှိပါဘူးဘုရား
မစွဲခင်က အစွဲမရှိတော့
အစွဲကင်းနေတာနော်..
ကင်းနေပါတယ်ဘုရား
အေ့း အစွဲကင်းနေတာကို
ကင်းနေပါလားလို့ သိပြီး
ကင်းတဲ့အတိုင်းလေးနေရမှာ...
ကင်းတဲ့အတိုင်း ဘယ်လိုနေရမှာလဲ
ဆိုတော့ သမီးကိုအာရုံပြုမပေး
အောက်မေ့မပေးဘဲ နေပေါ့
အာရုံပြုမပေး အောက်မေ့မပေးတော့
သမီးကိုစွဲတဲ့စိတ် ဖြစ်မလာဘူး။
စွဲတဲ့စိတ်မဖြစ်တော့ အစွဲကင်းတဲ့စိတ်ဟာ
ပင်ကိုပကတိအတိုင်း
အေးနေငြိမ်းနေတာပေါ့။
အေးတဲ့စိတ်က အေးရာကြီးနဲ့တွေ့နေတယ်..
ငြိမ်းတဲ့စိတ်က ငြိမ်းရာကြီးနဲ့တွေ့နေတယ်
တနည်းအားဖြင့်
အစွဲကင်းတဲ့စိတ်က အစွဲကင်းရာကြီးနဲ့
တွေ့နေတယ်။
အဲဒီ အစွဲကင်းရာကိုသိပြီး
ကင်းတဲ့အတိုင်းလေး နေသွားရမှာ။
အဲဒါ သစ္စာဉာဏ်နဲ့ အစွဲစွန့်တဲ့နည်းပဲ။
နောက်တစ်နည်းက လက္ခဏာဉာဏ်နဲ့
အစွဲစွန့်တဲ့နည်း။
သမီးကိုမစွဲခင်က အစွဲကင်းနေတာတော့
ဟုတ်ပြီ... ဒါပေမဲ့ အမြဲတော့ မကင်းနိုင်ဘူးဗျ။
တစ်ခါ တလေ စွဲမိတဲ့အခါလည်း
စွဲမိဦးမှာပေါ့။
အဲဒီကျတော့ အစွဲကို လက္ခဏာဉာဏ်နဲ့
စွန့်ရမှာ။
အစွဲရဲ့ အနိစ္စကို လက္ခဏာဉာဏ်နဲ့
သိလိုက်မယ်ဆိုရင်
အပါယ်ကျမယ်/မကျဘူးဆိုတဲ့ ပြဿနာပါ
တစ်ခါတည်း ရှင်းသွားလိမ့်မယ်။
ဒကာမကြီးက သမီးကိုစွဲတယ် ဆိုတော့..
ငါ့သမီး-ငါ့သမီးနဲ့ အချိန်ပြည့် ဒလစပ်
စွဲနေတာလား..
အဲလိုတော့ မစွဲပါဘူး ဘုရား
အေး တစ်ခါ တစ်ခါ သမီးရဲ့
ရှေ့ရေး နောက်ရေး
ကြံတွေးလိုက်မှ စွဲတဲ့စိတ်က ဖြစ်လာတာ
မဟုတ်လား...
ဟုတ်ပါတယ် ဘုရား
စွဲတော့ စွဲစိတ်ဖြစ်လာပြီ...
အဲဒီ စွဲတဲ့စိတ်က မပျက်ဘဲ မြဲနေသလား...
မမြဲပါဘူးဘုရား ဖြစ်ပြီးတာနဲ့ ပျက်တာပါပဲ
ပျက်တာ သေချာသလား...
သေချာပါတယ်ဘုရား
ဒါဖြင့် နောက်တစ်ကြိမ်ထပ်စွဲဦး..
မပျက်ဘူးလား.. ပျက်မှာလား
ပျက်မှာပါ ဘုရား
တစ်ကြိမ်စွဲရင် တစ်ကြိမ်ပျက်မှာ..
ဆယ်ကြိမ်စွဲရင် ဆယ်ကြိမ်ပျက်မှာ...
အကြိမ်တစ်ရာစွဲ အကြိမ်တစ်ရာပျက်မှာ.....
ဘယ်နှစ်ကြိမ်စွဲစွဲ စွဲတိုင်းပျက်နေမှတော့
ဒကာမကြီး ဖြုတ်ချင်တဲ့အစွဲက ဘယ်မလဲ...
မရှိပါဘူးဘုရား
အေး ဒကာမကြီးက ဘယ်လောက်ဖြုတ်ချင်
ဖြုတ်ချင် အစွဲက ဒကာမကြီး
ဖြုတ်တာကိုစောင့်နေမှာ မဟုတ်ဘူး။
ဖြစ်ပြီးတာနဲ့-သူ့ဟာသူ ပြုတ်ပြုတ်
ထွက်နေတာ။
သူ့ဟာသူပြုတ်နေမှတော့ ဖြုတ်စရာ
လိုသေးလို့လား...
မလိုတော့ပါဘူးဘုရား
အစွဲပြုတ်တယ်ဆိုတာ ကိုယ်ကဖြုတ်လို့
ပြုတ်သွားတာ မဟုတ်ဘူး။
ဖြုတ်စရာ မရှိတာကို မြင်တဲ့ဉာဏ်
ဖြစ်သွားတာ။
အစွဲကိုယ်တိုင်က ဖြစ်ပြီးပျက်ရလို့
မရှိတော့ဘူး ဆိုမှတော့
မရှိတော့တဲ့ အစွဲက အပါယ်ချမယ်ဆိုတာ
ဟုတ်ပါ့မလား...
မဟုတ်ပါဘူးဘုရား
သူများကို အပါယ်ချဖို့နေနေသာသာ
သူ့ဟာသူတောင် မြဲအောင် မစွမ်းနိုင်လို့
စွဲလိုက် ပြုတ်လိုက်နဲ့
ပြုတ်ပြုတ်ထွက်နေတာ...
ဒါကြောင့် ဒကာမကြီး အစွဲကို မဖြုတ်နဲ့
သူ့ဟာသူပြ တ်ြနေတာကို သိ။
အစွဲက သူ့အလိုလို ပြုတ်ပြုတ်ထွက်နေလို့
ဖြုတ်စရာမလိုဘူးလို့ သိတဲ့ဉာဏ်ဟာ
အစွဲရဲ့ အနိစ္စကိုသိတဲ့ လက္ခဏာဉာဏ်ပဲ။
ခင်ဗျားတို့က မြင်စိတ်၊ ကြားစိတ်၊
နံစိတ်၊ စားစိတ်တွေ မမြဲတာကျတော့ အကုန်ဖြစ်-ပျက်ထဲ ထည့်တာပဲ။
သားစွဲ၊ သမီးစွဲ၊ ပစ္စည်းစွဲကျမှ ဖြစ်ပျက်ထဲ
မထည့်ဘဲ ချန်ထားတယ်။
သူ့ကျတော့ မဂ်နဲ့ဖြုတ်မှ ပြုတ်မှာတဲ့။
မဂ်ဉာဏ်ဆိုတာ အမှန်ကို အမှန်အတိုင်း
သိတဲ့ဉာဏ်ကို မဂ်ဉာဏ်ခေါ်တာ။
ကြာရွက်ဟာ ရေနဲ့မထိရင် မထိလို့
ရေမှလွတ်တယ်။
ရေနဲ့ထိလျက် နေသော်လည်း ရေမတင်လို့
ရေမှလွတ်တယ်။
အဲဒါလိုပဲ အစွဲကလည်း မစွဲရင် မစွဲလို့
အစွဲမှလွတ်တယ်။
စွဲလိုက်ပြန်တော့လည်း စွဲတိုင်း ပျက်နေလို့
စွဲမရလို့ အစွဲမှ လွတ်တယ်။ ဒါကြောင့်
မစွဲရဘူးလို့ မပြောဘူး။
စွဲ... ရဲရဲစွဲ။ စွဲမရဘူးလို့ သိရမယ်။
အစွဲပြုတ်တယ် ဆိုတာ အစွဲကို
လိုက်ဖြုတ်နေတာ မဟုတ်ဘူး။
ဖြုတ်စရာ အစွဲမရှိပါလားလို့ သိတဲ့ဉာဏ်
ဖြစ်သွားတာကိုပဲ
အစွဲပြုတ်တယ်လို့ ပြောရတာပါ
ဒကာမကြီးရာ..
မစွဲရလို့ ငါတို့မဆို
စွဲမရမှန်း သိဖို့သာလို
အနိစ္စမို့ ဒိဋ္ဌိပျက်ပြို
မဖြုတ်ဘဲ ပြုတ်မြဲ သူ့အလိုလို
စွဲယူမယ် ကြံလိုက်မှ
နာမ်မိုက်က ဖြစ်ပေါ်လာ
ဖြစ်ခဏ ပျက်ရှာ၊
သို့ပေမဲ့ကွာ ငါ့ဟာလို့ ထင်မှား
အမြဲမခိုင် အစွဲကိုယ်တိုင်က
ဉာဏ်သိပိုင် အလင်းရောင်ရောက်လျင်
ကင်းပျောက်လို့သွား။
#ပခန်းရိပ်သာ ဆရာတော် ဦးသြသဓ
အရှင် ဥဇၨယ ထံမှ ကူးယူပူဇော်ပါသည်။
Credit...
No comments:
Post a Comment