(((၁၁)))((9))
ထုိမွတဖန္ ဆရာသမားတုိ႔
အထံက
အထံက
ဝိပႆနာရႈရန္ကု္ိရ၍
ေတြ ့ျမင္သမွ်တုိင္း
တုိ႔မွာ
ေတြ ့ျမင္သမွ်တုိင္း
တုိ႔မွာ
ဝိပႆနာ
ရႈလုိပါမူ ေကာင္းတာေတြ
ရႈလုိပါမူ ေကာင္းတာေတြ
ျမင္သိ
သမွ်တုိ႔လဲပ်က္ ၊
သမွ်တုိ႔လဲပ်က္ ၊
ဆုိးတာေတြ ျမင္သိ
သမွ်တုိ႔လဲပ်က္ ၊
သမွ်တုိ႔လဲပ်က္ ၊
သာမညေတြကုိ
ျမင္သိသမွ်တုိ႔လဲပ်က္ ၊
ျမင္သိသမွ်တုိ႔လဲပ်က္ ၊
၄င္းအပ်က္
ကုိ ပါဠိလုိ အနိစၥုေခၚ၏ ။
ကုိ ပါဠိလုိ အနိစၥုေခၚ၏ ။
၄င္းအပ်က္ အနိစၥကု္ိ
အဖန္ဖန္ရႈမႈကုိ
ဝိပႆနာဆုိ၏ ။
အဖန္ဖန္ရႈမႈကုိ
ဝိပႆနာဆုိ၏ ။
ဤျမင္၊ သိ၊ ပ်က္
အနိစၥဝိပႆနာကုိ
အနိစၥဝိပႆနာကုိ
ထုိထုိေဇာဝီထိ
ျဖစ္သမွ်တုိ႔ မွာ
ျဖစ္သမွ်တုိ႔ မွာ
ေဟတုပစၥည္းတုိ႔နွင့္
ခ်ည္းျဖစ္ၾကပါ
ေသာ
ခ်ည္းျဖစ္ၾကပါ
ေသာ
ျမင္ ၊သိ ၊
ေဇာတုိ႔ အသစ္
အသစ္ ေျပာင္းသမွ်
ေဇာတုိ႔ အသစ္
အသစ္ ေျပာင္းသမွ်
အေဟာင္း
အေဟာင္းတုိ႔
အေဟာင္းတုိ႔
အၿမဲပ်က္ပ်က္လုိက္
ေနသည္တုိ႔ကု္ိ
ေနသည္တုိ႔ကု္ိ
ဥာဏ္နွင့္မိမိ
ျပဴးျပဴးၾကည့္၍
ျပဴးျပဴးၾကည့္၍
ဥာဏ္ႏွင့္မိမိ
စူးစုိက္ၾကည့္၍
စူးစုိက္ၾကည့္၍
အနိစၥ ၊ အနိစၥ
ဟု အခါခါ
ဟု အခါခါ
ရႈၾကေစရန္
စိတ္ရည္သန္၍
စိတ္ရည္သန္၍
ေဟတုပစၥယ ၊
ျဖစ္ပ်က္ၾက ၊
ျဖစ္ပ်က္ၾက ၊
အနိစၥစု
ထင္ေအာင္ရႈ ။
ထင္ေအာင္ရႈ ။
ဟု
ေရးျပအပ္
ပါသတည္း ။
ေရးျပအပ္
ပါသတည္း ။
ဤမ်က္စိေပါက္အတူ နားေပါက္
စသည္တုိ႔မ်ာလည္း ေကာင္းတာ
ေတြကုိ
ေတြကုိ
ၾကားၾက နမ္းၾက
စားၾက ထိေတြ႕ၾက
ႀကံစီ ၾကသည္၌
စားၾက ထိေတြ႕ၾက
ႀကံစီ ၾကသည္၌
ေလာဘဟိတ္ ၊
ေမာဟဟိတ္ ၊
ေမာဟဟိတ္ ၊
ဆုိးတာေတြ
ကုိေတာ့
ကုိေတာ့
ေဒါသဟိတ္ ၊
ေမာဟဟိတ္ ၊
ေမာဟဟိတ္ ၊
သာမညေတြကုိေတာ့
ေမာဟဟိတ္တုိ႔
ေမာဟဟိတ္တုိ႔
ျဖစ္နႈိင္ေၾကာင္းကုိ
ေမးေလ ေျဖေလ ။
ေမးေလ ေျဖေလ ။
ဝိပႆနာအရာမွာကား
ေကာင္းတာ သိသမွ်
တုိ႔လဲ ပ်က္ ၊
ေကာင္းတာ သိသမွ်
တုိ႔လဲ ပ်က္ ၊
ဆုိးတာသိသမ်ွ
တုိ႔လဲပ်က္ ၊
တုိ႔လဲပ်က္ ၊
သာမညသိသမ်ွတုိ႔
လဲပ်က္ ၊
လဲပ်က္ ၊
ဤသုိ႔
ပ်က္ပ်က္လုိက္သမ်ွ
တုိ႔ကုိ
ပ်က္ပ်က္လုိက္သမ်ွ
တုိ႔ကုိ
ဥာဏ္နွင့္မိမိ
ျပဴးျပဴးၾကည့္၍
ျပဴးျပဴးၾကည့္၍
စူးစုိက္ၾကည့္၍
အခါခါရႈၾကပါေလ ။
အခါခါရႈၾကပါေလ ။
ဤကား လူမဆုိထား
နွင့္ဦး
နွင့္ဦး
တိရႏၧာန္ အပါယ္္
သားတုိ႔ပင္
သားတုိ႔ပင္
(၆) ဒြာရတုိ႔မွာ
ေလာဘ ၊ ေဒါသ ၊
ေမာဟ စေသာ
ေလာဘ ၊ ေဒါသ ၊
ေမာဟ စေသာ
ေဟတုပစၥည္း
ပ႒ာန္းတရားႀကီးတုိ႔
ပ႒ာန္းတရားႀကီးတုိ႔
အသီးသီးျဖစ္နႈိုင္ၾကပုံ
ကုိ
ကုိ
စာမတတ္သူတို႔ပင္
သိသာထင္ ျမင္
္ၾကေအာင္
သိသာထင္ ျမင္
္ၾကေအာင္
ႀကံေဆာင္ေရးျပခ်က္
တုိ႔ေပတည္း ။
တုိ႔ေပတည္း ။
ေၾသာ္ ဤသုိ႔
သိလြယ္ေအာင္
ေရးသားထားသည္ကုိ
သိလြယ္ေအာင္
ေရးသားထားသည္ကုိ
မသိ သိေအာင္
အထပ္ထပ္
အထပ္ထပ္
ၾကည့္ခဲစြ ၊ ႀကံခဲစြ ၊
ေမးခဲစြ ၊ နွလုံးသြင္းခဲစြ ၊
ေမးခဲစြ ၊ နွလုံးသြင္းခဲစြ ၊
ဤကား သဟဇာတတၳိ မ်ဳိးထဲမွာပါသည့္
ေဟတု ပစၥည္း အရ
အက်ဥ္းမ်ွျပခ်က္ပါတည္း ။
အက်ဥ္းမ်ွျပခ်က္ပါတည္း ။
ဤ သဟဇာ
တတၳိမ်ဳိး၌
တတၳိမ်ဳိး၌
ရထုိက္ေသာ
ပစၥည္းတုိ႔ကား -
ပစၥည္းတုိ႔ကား -
(၁) ေဟတု
(၂) သဟဇာတာဓိပတိ
(၃) သဟဇာတ
(၄) အညမည
(၅) သဟဇာတနိႆယ
(၆) သဟဇာတ ကမၼ
(၇) ဝိပါက
(၈) နာမ္အဟာရ
(၉) သဟဇာတိျႏၵိယ
(၁၀) စ်ာန
(၁၁) မဂၢ
(၁၂) သမၸယုတၱ
(၁၃) သဟဇာတ
ဝိပၸယုတၱ
(၁၄) သဟဇာတတၳိ
(၁၅) သဟဇာတ
အဝိဂတ
(၂) သဟဇာတာဓိပတိ
(၃) သဟဇာတ
(၄) အညမည
(၅) သဟဇာတနိႆယ
(၆) သဟဇာတ ကမၼ
(၇) ဝိပါက
(၈) နာမ္အဟာရ
(၉) သဟဇာတိျႏၵိယ
(၁၀) စ်ာန
(၁၁) မဂၢ
(၁၂) သမၸယုတၱ
(၁၃) သဟဇာတ
ဝိပၸယုတၱ
(၁၄) သဟဇာတတၳိ
(၁၅) သဟဇာတ
အဝိဂတ
ဤတဆယ့္ငါးပါး
ပစၥည္း တရားတုိ႔သည္
ပစၥည္း တရားတုိ႔သည္
အတူတကြ
ျဖစ္ၾကေသာ
ျဖစ္ၾကေသာ
နာမကၡႏၶာနွင့္
စိတၱဇရုပ္ ၊
စိတၱဇရုပ္ ၊
ပဋိသေႏၶကမၼဇရုပ္
တုိ႔အား
တုိ႔အား
ထုိက္သင့္သည္
အားေလ်ာ္စြာ
အားေလ်ာ္စြာ
မိမိတုိ႔၏ ေဟတု
စေသာသတၱိျဖင့္
စေသာသတၱိျဖင့္
ေက်းဇူးျပဳၾကကုန္၏
ဟု သိၾကပါေလ ။
ဟု သိၾကပါေလ ။
ေဟတုပစၥည္း
အက်ဥ္း ၿပီ၏ ။
အက်ဥ္း ၿပီ၏ ။
No comments:
Post a Comment