(((၅)))(3))
တနည္း ထုိထုိအာရုံ
တုိ႔ကု္ိ ေတြ႕ ထိ
ၾကရာ
အကုသုိလ္ျဖစ္ရန္
မသင့္မတင့္
နွလုံးသြင္းျခင္း
အေရာနိေသာ
မနသိကာရနွင့္
မေစာင့္စည္းျခင္း
အသံဝရစသည္
ျဖစ္ၾကသူတုိ႔သည္
အလုိမရွိအပ္၊ မနွစ္သက္အပ္ေသာ
အာရုံေျခာက္ဝ
အနိ႒ဟူသမွ
တုိ႔ကုိ
(၆) ဒြာရ
(ဝါ) အေပါက္
ေျခာက္ေပါက္တုိ႔က
(ဝါ) မ်က္စိ နား ႏွာ
လ်ွာ ကုိယ္ စိတ္ တုိ႕က
ေဇာဝီထိတုိ႔နွင့္
သိရွိၾကေသာအခါ
မ်ားေသာအားျဖင့္
မနွစ္သက္ျငား
ၾကမ္းၾကဳပ္ျပစ္မွားျခင္း
ေဒါသ
ျဖစ္တတ္ၾက
သမွ် အားလုံးတုိ႔
သည္
ေဒါသဟိတ္နွင့္
၄င္းအျပစ္ကုိ
မျမင္သည့္ ေမာဟ
ဟိတ္နွစ္ပါး
(ဝါ) မနွစ္သက္ျငား
ျပစ္မွားေသာအေၾကာင္း၊
ေတြေဝေသာအေၾကာင္း
နွစ္ပါး
ေရေသာက္ျမစ္
ႀကီးမ်ားေၾကာင့္
သာ
ကုိယ္အမူအရာ၊
နႈပ္အမူအရာ၊
စိတ္အမူအရာ
အမ်ဳိးမ်ဳိး
ေဟတုပစၥည္း၏ အက်ဳိးပစၥယုပၸန္တရားတုိ႔
(ဝါ) ဒုစရိတ၊ ဒုရာဇီဝ၊
အကုသလ
အစားစား
ငါပ႒ာန္းတရားအရတုိ႔
ျဖစ္ပြားၾကကုန္၏
ဟု
အကုသုိလ္ဘက္က
ငါပ႒ာန္းတရားအရကို
သိရွိၾကပါေလ။
တနည္း
ထုိအာရုံတုိ႔ကုိ
ေတြ႕ ရွိၾကရာ
အကုသုိလ္ျဖစ္ရန္
မသင့္မတင့္
နွစလုံးသြင္းျခင္း၊
အေယာနိေသာ
မနသိကာရနွင့္
မေစာင့္စည္းျခင္း
အသံဝရ စသည္
ျဖစ္ၾကသူတ႔ုိသည္
ေကာင္းလြန္းသည္၊
ဆုိးလြန္းသည္
ဟူ၍
မဆုိေလာက္ဘဲ
အလယ္အလတ္မွ်
ျဖစ္ၾကေသာ
အာရုံ ေျခာက္ဝ
ဣ႒မဇၥ်တၳာရုံဟူသမွ်တုိ႔ကုိ
(၆) ဒြာရ
(ဝါ) အေပါက္ ေျခာက္ေပါက္တုိ႔က
(ဝါ) မ်က္စိ နား နွာ
လ်ွာ ကုိယ္ စိတ္ တုိ႕က
ေဇာဝီထိတုိျဖင့္ သိရွိၾကေသာအခါ
မ်ားေသာအားျဖင့္
သိရွိကာ မတၱ
ပ်ံ ့လြင့္ျခင္း ဥဒၵစၥ၊
သုိ႔ေလာသုိ႔ေလာ
ေတြးေတာျခင္း၊
ဝီဆိကိစၧာ
အစားစားတုိ႔
ျဖစ္ပြားတတ္သမွ်
အားလုံးတု္ိ ့သည္
ေမာဟဟိတ္
တပါးတည္း
(ဝါ)ေတြေဝျခင္း
အေၾကာင္းရင္း
တပါးတည္း
ေရေသာက္ျမစ္ႀကီး
ေၾကာင့္သာ
ကုိယ္အမူအရာ၊
ႏႈပ္အမူအရာ၊
စိတ္အမူအရာအမ်ဳိးမ်ဳိး
ေဟတုပစၥည္း၏ အက်ဳိးပစၥယုပၸန္တရားတုိ႔
(ဝါ) ဒုစရိတ ဒုရာဇီဝ အကုသလ အစားစား
ငါပ႒ာန္းတရားတုိ႔
ျဖစ္ပြားၾကကုန္၏
ဟု အကုသုိလ္ဘက္က
ငါပ႒ာန္းအရ
သိရွိၾကပါေလ။
* * * * *
-=*=-=*=-=*=-
No comments:
Post a Comment