(((၁၂)))((10))(က))
။ အာရမၼဏပစၥည္းအရ
အက်ဥ္းမ်ွျပခ်က္
အက်ဥ္းမ်ွျပခ်က္
ေဟတုပစၥည္း
ပစၥယနိေဒၵသကုိ
ပစၥယနိေဒၵသကုိ
ေဟာေတာ္မူသည္၏
အျခားမဲ့၌
အျခားမဲ့၌
အာရမၼဏပစၥည္းမ်ား
ရွစ္စားတုိ႔တြင္
ရွစ္စားတုိ႔တြင္
ပထမ အာရမၼဏမ်ဳိးကု္ိ
ေဟာေတာ္မူ၏ ။
ေဟာေတာ္မူ၏ ။
ဤ အာရမၼဏ
ပစၥည္း၌လည္း
ပစၥည္း၌လည္း
စာပ႒ာန္း ၊
႐ြာပ႒ာန္း ၊ ငါပ႒ာန္းဟူ၍
႐ြာပ႒ာန္း ၊ ငါပ႒ာန္းဟူ၍
သိၾကား နားလည္
လြယ္ၾကရန္
လြယ္ၾကရန္
သုံးတန္ သုံးပါး
အျပားရွိရာတြင္
အျပားရွိရာတြင္
စာပ႒ာန္း အရကုိ
ျပဆုိရပါမူ-
ျပဆုိရပါမူ-
အာရမၼဏ
ပစၥေယာတိ
ရူပါယတနံ
စကၡဳဝိညာဏ ဓာတုယာ
တံ သံမၸယုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အာရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။
ပစၥေယာတိ
ရူပါယတနံ
စကၡဳဝိညာဏ ဓာတုယာ
တံ သံမၸယုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အာရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။
သဒၵာယတနံ
ေသာတ ဝိညာဏ ဓာတုယာ
တံ သမၸယုုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အာရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။
ေသာတ ဝိညာဏ ဓာတုယာ
တံ သမၸယုုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အာရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။
ဂႏၶာယတနံ
ဃာနဝိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အာရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။
ဃာနဝိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အာရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။
ရသာရတနံ
ဇိဝွာဝိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။
ဇိဝွာဝိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။
ေဖာ႒ဗၺာ ယတနံ
ကာယဝိညာဏဓာတုယာ
တံ သမၸယုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အာရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ။
ကာယဝိညာဏဓာတုယာ
တံ သမၸယုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အာရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ။
ရူပါယတနံ
သဒၵာယတနံ
ဂႏၶာယတနံ
ရသာယတနံ
ေဖ႒ဗၺာယတနံ
မေနာဓာတုယာ
တံ သမၸယုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အာရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။
သဒၵာယတနံ
ဂႏၶာယတနံ
ရသာယတနံ
ေဖ႒ဗၺာယတနံ
မေနာဓာတုယာ
တံ သမၸယုတၱကာနဥၥ
ဓမၼာနံ အာရမၼဏ
ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။
ယံယံဓမၼံ အာရဗ႓
ေယေယဓမၼာ ဥပၸဇၨႏၲိ
စိတၱ ေစတသိကာဓမၼာ
ေတသံ ေတသံ ဓမၼာနံ
အာရမၼဏ ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။ ။
ေယေယဓမၼာ ဥပၸဇၨႏၲိ
စိတၱ ေစတသိကာဓမၼာ
ေတသံ ေတသံ ဓမၼာနံ
အာရမၼဏ ပစၥေယန
ပစၥေယာ ။ ။
ဤသည္တုိ႔ကား
စာပ႒ာန္း အရတည္း ။
စာပ႒ာန္း အရတည္း ။
ဤစာပ႒ာန္း
အရကုိ
အရကုိ
႐ြာပ႒ာန္း
အရ ျပဆုိရပါမူ
အရ ျပဆုိရပါမူ
အာရမၼဏ
ပစၥေယာတိ -
ပစၥေယာတိ -
အာရမၼဏ ပစၥည္း ဟူသည္ကား ၊
(၁) ရူပါယတနံ -
( အဆင္းဝဏၰ
( အဆင္းဝဏၰ
ရွိသမ်ွ ဥႆုံ )
ရူပါရုံသည္ ၊
စကၡဳဝိညာဏ
ဓာတုယာစ -
ရူပါရုံသည္ ၊
စကၡဳဝိညာဏ
ဓာတုယာစ -
( ျမင္ ၊ သိသဘာဝ)
စကၡဳဝိညာဏ
ဓာတ္အား၄င္း ၊
(ဝါ) ျမင္သိစိတ္အား၎
စကၡဳဝိညာဏ
ဓာတ္အား၄င္း ၊
(ဝါ) ျမင္သိစိတ္အား၎
တံ သမၸယုတၱကာနံ -
ထုိ စကၡဳ ဝိညာဥ္နွင့္
ယွဥ္ကုန္ေသာ ၊
ယွဥ္ကုန္ေသာ ၊
(ဝါ) ထုိျမင္သိစိတ္ႏွင့္
ယွဥ္ကုန္ေသာ ၊
ယွဥ္ကုန္ေသာ ၊
ဓမၼာနဥၥ -
ေစတသိက္တရား
တုိ႔အား၄င္း ၊
ေစတသိက္တရား
တုိ႔အား၄င္း ၊
အာရမၼဏပစၥေယန-
(ဆြဲကုိင္ရာပမာဏ )
အာရမၼဏသတၱိျဖင့္
အာရမၼဏသတၱိျဖင့္
(ဝါ) FB နွင့္တူလွစြာေသာ
ဆြဲေဆာင္မႈမ်ဳိးႏွင့္
ဆြဲေဆာင္မႈမ်ဳိးႏွင့္
ပစၥေယာဥပကာေကာ-
(ဆြဲေဆာင္ၾကမႈ
ေက်းဇူးျပဳသည္) ၊
ေက်းဇူးျပဳသည္) ၊
(ဝါ)
မလႈပ္နႈိင္ေအာင္
တုပ္ေနွာင္ေလသည္
မလႈပ္နႈိင္ေအာင္
တုပ္ေနွာင္ေလသည္
ေဟာတိ - ျဖစ္၏ ။
(၂) သဒၵာယတနံ -
အသံသဒၵ ရွိသမ်ွဥႆုံ
သဒၵာရုံသည္ ၊
သဒၵာရုံသည္ ၊
(ဝါ)အဆုိေတာ္မ်ဳိးစုံ
တူရိယာမ်ဳိးစုံတုိ၏
အသံတုိ႔သည္ ၊
တူရိယာမ်ဳိးစုံတုိ၏
အသံတုိ႔သည္ ၊
ေသာတဝိညာဏ
ဓာတုယာစ -
ဓာတုယာစ -
( ၾကား သိ သဘာဝ )
ေသာတဝိညာဏ
ဓာတ္အား၄င္း ၊
ဓာတ္အား၄င္း ၊
(ဝါ) အသံေကာင္း
ဟူသမ်ွ
ဟူသမ်ွ
(ဝါ)အေၾကာင္း
အရာဆန္းဟူသမ်ွ
အရာဆန္းဟူသမ်ွ
ႀကိဳက္တတ္လွသည့္
ၾကားသိစိတ္အား၎
ၾကားသိစိတ္အား၎
တံ သမၸယုတၱကာနံ-
ထုိေသာတဝိညာဏ
ဓာတ္နွင့္ယွဥ္ကုန္ေသာ
ဓာတ္နွင့္ယွဥ္ကုန္ေသာ
ဓမၼာနဥၥ
ေစတသိက္တရား
တုိ႔အား၎
ေစတသိက္တရား
တုိ႔အား၎
ရူပါယတနံ -
အဆင္း ရူပါရုံသည္၄င္း ၊
အဆင္း ရူပါရုံသည္၄င္း ၊
(ဝါ)အေရာင္အေသြး
မ်ဳိးစုံသည္၎
မ်ဳိးစုံသည္၎
သဒၵာယတနံ-
အသံ သဒၵာရုံ
သည္ လည္းေကာင္း ၊
(ဝါ)နွစ္သက္ဖြယ္ရာ
သာယာျငိမ့္ေညာင္း
အသံမ်ဳိးစုံသည္၎ ၊
ျဖစ္ေပၚ၏ ရွိ၏
သည္ လည္းေကာင္း ၊
(ဝါ)နွစ္သက္ဖြယ္ရာ
သာယာျငိမ့္ေညာင္း
အသံမ်ဳိးစုံသည္၎ ၊
ျဖစ္ေပၚ၏ ရွိ၏
No comments:
Post a Comment