★ ★ အသုဘေ႐ွ႕မွ သံဃာမ်ားႂကြေကာင္းပါသလား..★ ★
၀ိနယသမူဟ ၀ိနိစၦယတြင္ ေျဖထားခ်က္အား ေဖာ္ျပပါမည္..။
""ယခုကား ေက်းေတာရပ္ရြာေဒသမ်ားမွာ မသာအသုဘ႐ွိရာ ရြာတြင္း ျပည္တြင္းသို႔၀င္၍ မ်ားေသာအားျဖင့္ မသာေ႐ွ႕က သြားၾက လိုက္ၾကသည္။
ယင္းသည္ ၀ိနည္း ပညတ္ သိကၡာပုဒ္ေတာ္ႏွင့္ ေလ်ာ္...မေလ်ာ္.. ညီ..မညီ... လဇၨီ သူေတာ္ေကာင္းတို႔ အေလ့အက်ငိ့ဟုတ္.. မဟုတ္ သိလိုပါသည္.....တဲ့ .
➳ ➳ မတာနံပရိ၀ါရတၳံ အာဂစၦႏၱဴ တ္ိပေကၠာ
... သႏိၱ နဂႏၱဗၺံ....
လူေသ အသုဘတို႔၏ အျခံအရံ အလို႔ငွါ ႂကြေတာ္မူပါကုန္ေလာ ဟု ပင့္လာကုန္အံ့.. မလိုက္.. မသြားအပ္...။
(တတိယပါရာဇိက အ႒ကထာ )
❆ ❆ သိ၀ထိကဒႆ ေန . အသုဘ ဒႆ ေနစ မရႆ တိ ံ... ပဋိလဘိႆ ာ မာတိ ကမၼ႒ာနသိေသန ဂႏၱံဳ ၀႗တိ....
သုသာန္ တစျပင္ကို ျမင္ရေသာ္လည္းေကာင္း... အထူးထူး အေထြေထြ လူေသတို႔ကို ျမင္ရေသာ္၄င္း... မရဏႆ တိရကုန္အံ့ဟု အသုဘကမၼ႒ာန္း မရဏႆဘ. တိ ကမၼ႒ာန္းကို အရင္းမူသျဖင့္ သြားသင့္၏...။
( တတိယပါရာဇိက အ႒ကထာ )
➳ ➳ ➳ ဂႏၱံဳ ၀႗တီတိ ပရိ၀ါရတၳာယ အာဂစၦႏၱဴ တိ ၀ုေတၳပိဧ၀ံသလႅေကၡတြာ ဂနၱံဳ ၀႗တိ....
သြားသင့္၏ ဟူသည္ကား အသုဘ တို႔၏ အျခံအရံ အလို႔ငွါ ႂကြေတာ္မူပါကုန္ေလာ ... ဤသို႔ ပင့္ေခၚလာေသာလည္း.
ဤသို႔အ႒ကထာဆိုတိုင္း ကမၼ႒ာန္းကို. မွတ္၍ သြားသင့္ ...ႂကြသင့္၏...။
( သာ၇တၳဋီ )
မွတ္ဖြယ္အဓိပၸါယ္အခ်ဳပ္ကား...
❆ ❆ အသင့္အတင့္ ကမၼ႒ာန္းတရားကို ႏွလံုးထားႏိုင္လ်ွင္ ရြာတြင္း.. ၿမိဳ႕တြင္းမဆို... အျခံအရံ အလို႔ငွါ ႂကြေတာ္မုပါဟု ပင့္ေခၚလာေသာ္လည္း... လိုက္သြားအပ္၏..။
****အသုဘ႐ႈႂကြေတာ္မူပါ...စေသာ ဓမၼယုတၱတရားန႔င့္ ေလ်ာ္ေသာ.... ကပၸိယ... အပ္ေသာ စကားျဖင့္ ပင့္ေခၚလာမူကား သြားအပ္သည္သာတည္း...။
❆ ❆ မသာ အသုဘ၏ ပရိသတ္ အျခံအရံ အစည္အပင္ အတင့္အြ ကိုလိုေသာ... အေယာနိေသညမနသိကညရ...
မသင့္မတင့္ ႏွလံုးသြင္းမူ ကမၼ႒ာန္းမွ လြတ္ေသာစိတ္႐ွိမူကား ""အသုဘႂကြပါ ..."""စေသာ ူုူဓမၼယုတၱတရားႏွင့္ ေလ်ာ္ေသာ ..ကပၸိယ အပ္ေသာ စကားျဖင့္ ပင္ ပင့္ေခၚလာေသာ္လည္း..မသြားအပ္ မလိုက္အပ္ေပ...။...။
ထိုသို႔မွတ္ယူေသာ... ပညာ႐ွိနည္းမွီ လဇၨီသူေတာ္ေကာင္းတို႔. ကဲ့ရဲ႕ျပစ္တင္ျခင္းမကင္းလြတ္ရာေသာ သေဘာ႐ွိ၍ မပင့္အပ္... မသြားအပ္...ဟု မွတ္ယုူရမည္...။....
#ဤကား၁၂၁၇ ခုႏွစ္ အမရပူရေ၇ႊၿမိဳ္ေတာ္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ အဆံုးအျဖတ္ ျဖစ္ပါသည္..။...။
No comments:
Post a Comment